return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Sensation White ??? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
camping rules gewoon.
Toffen ambiance, zatte mensen overal, hollandse brulapen etc etc :)
Echt relaxte sfeer maar past op s morgens aan d ewasbakken, fillee !!

damn right die camping is echt rulage, wat afgelachen toen met dienen bbq, waren daar zo twee grieten naast ons met een gasfleske, die hadden op 5 minuten eten, wijle daar aan baggeren met dieen bbq da het geen naam heeft, die kolen in zon kaars gesmeten omda we die ni aan kregen, is dan uiteindelijk toch gelukt

Waren eerst nog gaan bbqen op ne bbq verder in de wei bij andere gozers, toen al de rest weg was na underworld. Echt die camping is zo lollig :D
pooley
Kvraag me af hoe zo'n festival met alleentehcno zou zijn a la dingen, da duitse festival op dat militair domein :)

allé MILJAAR

foto's van gezien en echt geschift.
Gasten met ganse installaties constant aant draaien enzo
CygnusX
Nature One?
pooley
Yep dat was het :)
[BE]FusioN`--
Pfrt voor hollanders te zien zijt ge nogaltijd beter op sensation ze :P

enneuh als ge camping wilt... vraag nyah mee, dan hedde ne CS'er, betere campers vindt ge ni ^^

MEEGAAN FFS :whip:
eieregooie
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
enneuh als ge camping wilt... vraag nyah mee, dan hedde ne CS'er, betere campers vindt ge ni ^^

Whahahahaha :D
Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Pfrt voor hollanders te zien zijt ge nogaltijd beter op sensation ze :P

MEEGAAN FFS :whip:

zeg zandhoer, hebde ooit al int echt anti-terreurtroepen een gekaapt vliegtuig zien binnenrushen misschien, nou goed al bij al geen slecht idde fus :p
[BE]FusioN`--
Voorverkoop Sensation start in April

3 en 10 juli vinden weer de twee edities plaats van 'The Worlds' Leading Dance Event'. Het lijkt nog ver weg, maar het is nooit te vroeg om vooruit te denken. De voorverkoopdata voor Sensation 2004 zijn dan ook al bekend.

Op zaterdag 24 April start de voorverkoop van de Special treatment kaarten. De exacte locatie vanuit waar die voorverkoop begint zal later bekend worden gemaakt. Twee dagen later start de landelijke voorverkoop van Sensation bij alle Ticketbox-outlets en filialen van de Free Record Shop. Deze data zijn voor zowel Sensation White als Sensation Black.

Presale Starts:
Special Treatment Tickets: 24 April
Presale Normal & Sensation Deluxe tickets: 26 April
eieregooie
Eerst line-up, dan kaarten!

Misschien daarom wel geen Sensation voor mij hehe, het zal wel uitverkocht zijn voor er een line-up bekend is :p
emma
ja, ik wil ook erst line up weten voor ik kaartjes ga kopen :D

Kelly*
Ik ga zekerst gaan .. en zo snel mogelijk ticketjes halen ... was vorig jaar uitverkocht in bijna een week :eyes:

Fusion, check u PM ... heb u een (interessant) voorstel gedaan ;)
[BE]FusioN`--
Ja ik wil met u trouwen! :p

effe pm checken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement