|
Charly Lownoise & Mental Theo liefhebber, check dit!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
\
Ja wonderfull Days is zeker een topper.. een van mijn alltime-favourieten.... Charlottenburg is ook een van mijn albums die ik het vaakst heb gedraait.. echt een leuk album.
Oh ja. ik kreeg net nieuws dat Wonderfull Days een 2001 versie krijgt !!! Geproduceert door Ramon Roelofs (Charly Lownoise) en Cosmic Gate... inclusief een Pulsedriver remix :)
Ik ben erg benieuwd |
Volgens mij is ie zelfs al uit, kgeloof dat ik er wel ergens aan kan komen, je hoort et nog wel. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo dat was pas een vet nummer. Vind ik nog steeds wel goed, alleen luister ik er nooit meer naar.
:D |
hum...........dit doet me denken aan afgelopen zaterdag in de Gompie, 3 keer raden welk nummer er op de "Golden Oldies" avond voorbij kwam (dit was geen echte Golden Oldies avond, het leek er alleen verdacht veel op) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hum...........dit doet me denken aan afgelopen zaterdag in de Gompie, 3 keer raden welk nummer er op de "Golden Oldies" avond voorbij kwam (dit was geen echte Golden Oldies avond, het leek er alleen verdacht veel op) |
Hehe die dus.
Maar jij vind het dus nix?? |
|
|
| Blik |
Hehe die dus.
Maar jij vind het dus nix?? |
ach ja, het is wel leuk om een "paar" "Golden Oldies" te horen, maar om nou bijna de hele avond, DJ Paul Elstak, Scooter en de party Animals te draaien..........nee, sorry, dan heb ik liever wat goeie ouwe trance of zoiets......... |
|
|
| moogwai |
ben je van de wereld afgeweest ofzo, check Shadowzone maar eens, daar staat die al een tijdje |
ja inderdaad.. ik ben een weekje naar Tsjechie geweest.. waar Gigi D'Agostino - Super de grootse hit is :( |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
ja inderdaad.. ik ben een weekje naar Tsjechie geweest.. waar Gigi D'Agostino - Super de grootse hit is :( |
dat nummer begint hier ook redelijk populair te worden......:(
oh ja, ik vind die remix eigenlijk maar helemaal niks aan...... |
|
|
| Dj Lex |
dat nummer begint hier ook redelijk populair te worden......:(
oh ja, ik vind die remix eigenlijk maar helemaal niks aan...... |
Ken heel dat nummer niet
LOL is dat een commerciele of niet? |
|
|
| Blik |
je kent het wel als je hem hoort, zitten de hele tijd tot 3 te tellen
one, two, three tada tee the place to be
une deux troi tada tee comme si comme ca
etc.... |
|
|
| Dj Lex |
je kent het wel als je hem hoort, zitten de hele tijd tot 3 te tellen
one, two, three tada tee the place to be
une deux troi tada tee comme si comme ca
etc.... |
Oh die!!!
Die zag ik is op zaterdagavond op TMF voorbij schieten. Wat een zielige clip.
Het nummer vind ik trouwens ook zeer zielig |
|
|
| Blik |
Oh die!!!
Die zag ik is op zaterdagavond op TMF voorbij schieten. Wat een zielige clip.
Het nummer vind ik trouwens ook zeer zielig |
ja de clip is echt zo'n clip die je voor 5 gulden zelf nog beter kan maken (ik denk nu even terug aan mijn clip die ik voor CKV heb moeten maken, major-quality was dat zeg!!!!!!!! En het zogenaamde zelf geproduceerde nummer natuurlijk helemaal......!!!:p) |
|
|
| Dj Lex |
ja de clip is echt zo'n clip die je voor 5 gulden zelf nog beter kan maken (ik denk nu even terug aan mijn clip die ik voor CKV heb moeten maken, major-quality was dat zeg!!!!!!!! En het zogenaamde zelf geproduceerde nummer natuurlijk helemaal......!!!:p) |
Ja nou ik zou er nog geen 5 gulden voor geven hoor!
En over dat CKV dat was best leuk. Hadden wij ook dit jaar gemaakt, maar dan een film. Echt lol. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Volgens mij is ie zelfs al uit, kgeloof dat ik er wel ergens aan kan komen, je hoort et nog wel. |
Mijn broer heeft hem al een paar weken op vinyl. Gekocht bij www.only-djs.com. |
|
|
|
|