|
Charly Lownoise & Mental Theo liefhebber, check dit!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
| Ik mis eigenlijk een nummer op die site. En dat is DJ . Meesterlijk eenvoudig nummer is dat. En beuken. Dat waren nog eens tijden zeg. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik mis eigenlijk een nummer op die site. En dat is DJ . Meesterlijk eenvoudig nummer is dat. En beuken. Dat waren nog eens tijden zeg. |
DJ DJ !!!! DJ DJ DJ DJ DJ !!!
geweldig!!! :) :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja nou ik zou er nog geen 5 gulden voor geven hoor!
En over dat CKV dat was best leuk. Hadden wij ook dit jaar gemaakt, maar dan een film. Echt lol. |
LEX, smoel houden:p ;) :D CKV IS NIET LEUK, dus zeg dat niet nog een keer, OK?:whip: :whip: :p ;) |
|
|
| TranceFool |
| de 2001 remake van Wonderful Days is ook gewoon te downen bij die link bovenaan de thread (of had iemand dit al gepost), boeiuh:) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
je kent het wel als je hem hoort, zitten de hele tijd tot 3 te tellen
one, two, three tada tee the place to be
une deux troi tada tee comme si comme ca
etc.... |
ja.. dit is dat nummer... als je 'm al 100x gehoord heb (net als mij) dat wordt dit nummer zooooooooo irritant. :eyes:
Maar ja.. ik ken 'm ook al sinds de Carnaval :clown: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja nou ik zou er nog geen 5 gulden voor geven hoor!
En over dat CKV dat was best leuk. Hadden wij ook dit jaar gemaakt, maar dan een film. Echt lol. |
ik heb voor ckv een geluidscollage van hans teeuwen gemaakt, wat geluidsfragementen op een mini discje gezet, in de klas afgespeel, ff wat onzin verteld tegen de juf en klaar is kees een een negen rijker. haha
back to topic, die golden oldies van charlie en theo zijn zker kewl, als we het toch over oldies hebben wat d8 jullie van dj paul elkstak-promised land. toen der tijd was ik een jaar of 11 elke dag bij vriendjes spelen en stiekem de thunderdomes cd's van mijn broer meegappen (al had ik er wel en paar zelf) en die bij vriendjes luisteren
ach ja de goede oude tijd |
|
|
| TranceFool |
| Ik haat Gigi D'Agostino:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik haat Gigi D'Agostino:whip: :whip: :whip: :whip: |
haha :D
Ik vind de meeste nummer van Gigi wel leuk... maar ik moet je zeker niet te vaak horen... want dan worden ze zo irrirant. Ze zijn ook allemaal supersimpel in elkaar gezet.. steeds dezelfde bassline en dan wat ge-blabla er doorheen en weer een hit is geboren. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
haha :D
Ik vind de meeste nummer van Gigi wel leuk... maar ik moet je zeker niet te vaak horen... want dan worden ze zo irrirant. Ze zijn ook allemaal supersimpel in elkaar gezet.. steeds dezelfde bassline en dan wat ge-blabla er doorheen en weer een hit is geboren. |
Nou, ik moet zeggen dat ik vorig jaar in de zomer in Frankrijk dat nummer Bla Bla Bla wel leuk vond, maar meer ook nie. Het gaat steeds meer op een kermisatractie lijken, helemaal met die clip, wat een drama is dat zeg, niet normaal. |
|
|
| Dj Lex |
| Voor hem is dus alleen om zoveel mogelijk geld te verdienen, want die gast is nog dj ook, maar dat kan die niet geloof ik. Heb nog nooit wat van hem gehoord eigenlijk :D :D :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Voor hem is dus alleen om zoveel mogelijk geld te verdienen, want die gast is nog dj ook, maar dat kan die niet geloof ik. Heb nog nooit wat van hem gehoord eigenlijk :D :D :D |
Ja... volgens mij is Gigi wel een van de bekendste Italiaans Dj's.. Gigi draaide vorig jaar in Lloret is Collosus (niet geweest) en draait binnenkort ook in Pacha, Salou... dus hij zal het wel goed doen in Italie. |
|
|
| Remy D |
| Ik heb hem 2 jaar geleden in Collosus horen draaien en dat was echt heel STRAK!!!!! :D:D:D |
|
|
|
|