|
Tycker det är på sin plats med några gratulationer
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
ASOT XXL 126
21:00 - 22:00 Above & Beyond Non-Stop In The Mix
01 Sasha - Wavy Gravy (Terry Bones Remix)
02 Stephen J Kroos - Sadistick
03 Super8 - Alba
04 Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix)
05 Mike Koglin & Jono Grant - Untitled
06 Endre - Kallokain (Robert Nickson Remix)
07 Skin On Chakra - Orange Home
08 Super8 - Dawn
09 Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Dynaglide Remix)
Sjukt kul o se att ännu en av våra medlemmar har lyckats ta sig upp ;)
O jag vet att just denne mannen kämpat en hel del. Grattis ska du ha Alex!
på lördag kan vi se honom live! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Gratulerar som fan!
Fett med respekt att få sin låt lirad på ASOT! |
|
|
| reveal |
| Bara att gratulera :D |
|
|
| Glorie |
| OJ! :eyes: man får försöka se till att lyssna på ASOT 126 i efterhand ;) grattiiiiiiiiiissss :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Mäktigt... all respekt till både Endre och Envio som lyckas så bra :) Keep up the good work !!! :D |
|
|
| Endre |
tack tack, men det räknas inte för det var en remix.. heh.
och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot ;) :)
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Endre
tack tack, men det räknas inte för det var en remix.. heh.
och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot ;) :)
| Visst är det så och att din låt är med på ASOT betyder ju att den är bra... du kommer få mer ögon på dig... inte remixaren... va inte blygsam nu :) |
|
|
| montana |
| jag hörde nickson remixen (för första gången) live på asot, och jag älskar den, nu måste man bara höra originalet. men ändås endre, ett stort fett grattis ännu en gång |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
och remember, its not all about ASOT, det handlar om musiken, inte om man blir lirad på asot ;) :)
|
så rätt så rätt...e väldigt mycket fixering från många som försöker ta sig in om att dom ska bli spelade på diverse radioshower....men du måste ju hålla med om att de e bra publicitet ;) skadar ju inte lixom :)
grattis som fan iaf :D visar ju att du kommit nån vart iaf ;) |
|
|
| envio |
congrats my friend!
dock kommer jag alltid ha stor respekt för orginalet... alltid diggat den since day 1 !
anyway.... på lördag blir det röj! |
|
|
| Dj_Irish |
Hehe, gratulerar mannen! Inte illa minsan :)
Visst det är en remix men va fan. Din produkion och ditt uppmärksammas ju :D
Ser fram emot att höra ditt och Envio's set på Lördag. :) |
|
|
| dbl |
originalet e ju hel grymt... har visserligen bara en lofi sample... men ändå :)
måste ta o höra nickson remixen också..
o GRATTIS.. spela roll om det e remixen... ändå ballt :) |
|
|
|
|