|
Tycker det är på sin plats med några gratulationer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Virus |
| Inte illa, grattis!! |
|
|
| dj_hysterix |
| ^^ GRATTIS ^^ |
|
|
| Proximus |
| love to endre den sexybomben.. men du liknar fortfarande julian mcmahon alldeles för mycket.. :D |
|
|
| Endre |
thx ppl :)
vizay: japp, det är bra promotion peter, indeed.
envio: i know friend, and på lördag! no words can tell :D
Omid: hah, julian who? du har aldrig sagt det förr :crazy:
irish: soft, catcha mig då, så man kan byta några ord.
steve: heh, ok, jag ska bli en jävel som skiter i alla bara för att jag vart lirad på asot :rolleyes: <-- legendarisk handling, kommer aldrig bli.
histerix, virus pirus, dbl, montana: ;) its all good
cheers för threaden kenny.
|
|
|
| DJ_Laszlo |
ääh...all denna hysteri för att en låt spelas på ASOT?? SO WHAT!?
:crazy:
Jag driver med dig nisse...klart som fan du ska känna dig stolt. Det är väl skit samma om det är en remix. Det är ju en remix på DIN låt, och du lär ju inte få sämre publicitet för att ditt namn stoltserat i ASOT. Remix eller inte. Var inte så typiskt svenskt blygsam, och ge dig själv en klapp på axeln istället! Det förtjänar du... :) Och keep up the good work..! |
|
|
| St_Andrew |
| yea, agree with mister lazlo, känn dig fett stolt :D :D |
|
|
| Proximus |
tror bestämt att jag nämnt det till dig, men mest till rouzbeh, ska visa dig en bild av snubben, du är klockren kopia :D
 |
|
|
| mjz |
hehe, va nog både en och två pers som undrade vem f*n endre var i torsdags... grattis, riktigt bra låt... :)
var får man nu tag på orginalet så man kan klaga på nicksons arbete? |
|
|
| ShyTrance |
| Grattis igen ;) :D :D |
|
|
| Endre |
thx shytrance ;)
mjz: då får köpa plattan, den kommer ut 1 mars.
omid: nee.. de är inte likt.
Laszlo, Andrew: heh.. ok, får väl göra de då ;)
|
|
|
| Pjox |
| Jag vill också säga grattis.. så Grattis :) |
|
|
| envio |
Orginalet äter upp Nicksons remix till frukost :)
Nej men... Orginalet har mer känsla. Mer flow där. Fast Nicksons' remix kanske är LITE mer anpassat för klubben. |
|
|
|
|