|
ASOT - Tune Of The Year 2003
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Rösta fram årets låt som spelats på A State Of Trance 2003
http://www.arminvanbuuren.net
Min röst hamnar nog på Envio... måste ju stödja vår pöjk och med många röster så kanske han kommer högt upp :)
Time to say goodbye och Touched by the sun finns med i listan...
Tyvärr finns inte Endre med i listan :(
Vilken är den bästa ASOT 2003 låten ?
// Steve :gsmile: |
|
|
| Glorie |
tre av mina röster kommer utan tvekan :p gå till Airbase, Envio & Mike Shiver :) |
|
|
| St_Andrew |
| sådär så har man röstat, på bland annat envio :D |
|
|
| mindshooter |
| Röstade bara svenskt ;) Airbase, Envio o Mike shiver... sen även Beautiful things (G&D mix) ;) |
|
|
| Connector |
Då har man röstat... :)
Blev...
Haak - Frenzy (MK-S Remix)
Airbase - Theme From The Rock
Jewel - Intuition (Markuz Schulz Coldharbour Remix)
Umek - Gatex VS Speedy J - Krekc (AvB Re-Edit)
Matti Laamanen - Flakes |
|
|
| montana |
det blev inte så mycket svenskt för min del faktiskt (sorry grabbar)
mina votes gick till
bt - somnambulist (junkie xl mix)
holden & thompson - nothing (93 returning mix)
jewel - intuition (markus schulz coldharbour mix)
dave gahan - dirty sticky floors (junkie xl mix)
scarab - vagabond |
|
|
| ScuL |
| jag har inte laddat ner trance singlar för drygt två år asså jag har inga koll på det här.. |
|
|
| Gate 42 |
Röstade för några dagar sen. Kommer inte riktigt ihåg vilka som fick rösterna. Dock vet jag att 'Basic Dawn - Pure Thrust (Nu Nrg Remix)' knep förstaplatsen.
I min mening den klart hetaste låten i år. |
|
|
| dbl |
himmla svårt detta, men valde 5 låtar ändå..
ordningen vet jag inte, men ändå
1. Haak - frenzy (MK-S remix)
2. Andain - Beautifull thing's (G&D remix)
3. Airbase - theme from the rock
4. Basic dawn - pure thrust (nu-nrg remix)
5. envio - touched by the sun |
|
|
| zamson |
Måste ju faktiskt rösta på dom låtar jag lyssnat mest på under året..
Motorcycle - As the Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
vid det här laget har alla tröttnat på denna. Alla utom jag :) haha.. nej men man måste ju faktiskt komma ihåg hur fet den var när man hörde den första gången :)
Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
Vilka vocals...vilken stämmning...
Andain - Beautiful Things (G&D Unplugged mix)
Gabriel & Dresden.. mums
Solar Factor - Urban Shakedown
Underbar låt.. komme rihåg när MArco V var på Dailey's och lonne kommer fram till mig o skriker nåt i stil med "M.I.K.E. är sååå braaaa" - och ja...han är såååå bra ;)
Castenda - Floor Control (John Askew Remix)
Har inte lyssnat så himla mycket påd enna låt men...tog mest med den för att det är Askew och för att jag älskar hans sound |
|
|
| mjz |
blev lite svenskt iaf...
jewel - intuition (markus schulz coldharbour remix)
charger - turtle beach
envio - touched by the sun
ace's delight - mental theme
mike shiver - fellings (original vocal mix)
blev nog inte ett dugg "rättvist" men jag orkade inte lägga en hel dag på det, så jag plockade ett par låtart jag älskar... :) |
|
|
| Vizay |
körde på en helt rättvis röstning utan å favorisera svenskarna faktiskt
___________________
Ace's delight - Mental theme (ultra trance remix)
va ska man säga, fetare låt går inte å hitta....får fortfarande gåshud varje gång jag hör den :D
Armin van Buuren ft. Justine Suissa - Burned with desire (AvB's Rising star remix)
ahhhh originalet e bra men den här e bara otrolig :D
Dj Ernesto - Urban Cowboy (Instrumental remix)
skön låt som funkar grymt bra på dansgolvet :)
Motorcycle - As the rush comes (AvB universal religion remix)
Grym låt, ännu en otrolig remix från armin!
Binary Finary - 1998 (ronski speed remix)
vad än här ronski speed tar för sig så blir det otroligt bra, han kan bara inte misslyckas....en riktig klassiker reborn :D |
|
|
|
|