return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
ASOT - Tune Of The Year 2003
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Rösta fram årets låt som spelats på A State Of Trance 2003

http://www.arminvanbuuren.net

Min röst hamnar nog på Envio... måste ju stödja vår pöjk och med många röster så kanske han kommer högt upp :)
Time to say goodbye och Touched by the sun finns med i listan...
Tyvärr finns inte Endre med i listan :(





Vilken är den bästa ASOT 2003 låten ?


// Steve
:gsmile:
Glorie
tre av mina röster kommer utan tvekan :p gå till Airbase, Envio & Mike Shiver :)
St_Andrew
sådär så har man röstat, på bland annat envio :D
mindshooter
Röstade bara svenskt ;) Airbase, Envio o Mike shiver... sen även Beautiful things (G&D mix) ;)
Connector
Då har man röstat... :)
Blev...

Haak - Frenzy (MK-S Remix)
Airbase - Theme From The Rock
Jewel - Intuition (Markuz Schulz Coldharbour Remix)
Umek - Gatex VS Speedy J - Krekc (AvB Re-Edit)
Matti Laamanen - Flakes
montana
det blev inte så mycket svenskt för min del faktiskt (sorry grabbar)

mina votes gick till

bt - somnambulist (junkie xl mix)
holden & thompson - nothing (93 returning mix)
jewel - intuition (markus schulz coldharbour mix)
dave gahan - dirty sticky floors (junkie xl mix)
scarab - vagabond
ScuL
jag har inte laddat ner trance singlar för drygt två år asså jag har inga koll på det här..
Gate 42
Röstade för några dagar sen. Kommer inte riktigt ihåg vilka som fick rösterna. Dock vet jag att 'Basic Dawn - Pure Thrust (Nu Nrg Remix)' knep förstaplatsen.

I min mening den klart hetaste låten i år.
dbl
himmla svårt detta, men valde 5 låtar ändå..
ordningen vet jag inte, men ändå

1. Haak - frenzy (MK-S remix)
2. Andain - Beautifull thing's (G&D remix)
3. Airbase - theme from the rock
4. Basic dawn - pure thrust (nu-nrg remix)
5. envio - touched by the sun
zamson
Måste ju faktiskt rösta på dom låtar jag lyssnat mest på under året..

Motorcycle - As the Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
vid det här laget har alla tröttnat på denna. Alla utom jag :) haha.. nej men man måste ju faktiskt komma ihåg hur fet den var när man hörde den första gången :)
Holden & Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
Vilka vocals...vilken stämmning...
Andain - Beautiful Things (G&D Unplugged mix)
Gabriel & Dresden.. mums
Solar Factor - Urban Shakedown
Underbar låt.. komme rihåg när MArco V var på Dailey's och lonne kommer fram till mig o skriker nåt i stil med "M.I.K.E. är sååå braaaa" - och ja...han är såååå bra ;)
Castenda - Floor Control (John Askew Remix)
Har inte lyssnat så himla mycket påd enna låt men...tog mest med den för att det är Askew och för att jag älskar hans sound

mjz
blev lite svenskt iaf...

jewel - intuition (markus schulz coldharbour remix)
charger - turtle beach
envio - touched by the sun
ace's delight - mental theme
mike shiver - fellings (original vocal mix)

blev nog inte ett dugg "rättvist" men jag orkade inte lägga en hel dag på det, så jag plockade ett par låtart jag älskar... :)
Vizay
körde på en helt rättvis röstning utan å favorisera svenskarna faktiskt

___________________
Ace's delight - Mental theme (ultra trance remix)

va ska man säga, fetare låt går inte å hitta....får fortfarande gåshud varje gång jag hör den :D


Armin van Buuren ft. Justine Suissa - Burned with desire (AvB's Rising star remix)

ahhhh originalet e bra men den här e bara otrolig :D


Dj Ernesto - Urban Cowboy (Instrumental remix)

skön låt som funkar grymt bra på dansgolvet :)


Motorcycle - As the rush comes (AvB universal religion remix)

Grym låt, ännu en otrolig remix från armin!


Binary Finary - 1998 (ronski speed remix)

vad än här ronski speed tar för sig så blir det otroligt bra, han kan bara inte misslyckas....en riktig klassiker reborn :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement