return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
En liten undersökning
View this Thread in Original format
mindshooter
Hur många här vet vem Jon O Bir är och hur många skulle komma på en klubbkväll om han spelade nära er?
reveal
Sista alternativet för min del :)
JayBee
altså jag har hört hans namn flera gånger och säkert sett bild på honom osv men har alldrig varit på några utav hans spelningar.

jag skulle förmodligen skaffa några utav hans sett i mp3 och lyssna och sen skaffa biljett om det verkade bra :D
Dj P.A!
John O'Bir är en mycket bra Dj enligt min mening. Jag skulle givet gå lyssna om han kom hit. Han lirade ju bl a på Godskitchen Global Gathering och hans mixar som man kan höra på tranceairwaves.com tycker jag är alldeles utmärkta. Jag tycker att han har ungefär samma klass som Scott Bond, Matt Hardwick och John Askew mfl. D.v.s skiktet alldeles under de allra bästa.
reveal
Jon_O_Bir_-_A_State_Of_Trance_XXL_(Part_2)_(IDT_Radio)-Cable_06-05-2003 :eyes:
St_Andrew
den understa :D
Glorie
hehe...

jon O(h yeah) om jag har får sova hos min kompis eller kusin eftersom jag antar det blir i sthlm :D

när ska ngn festarrangör hörsamma mina drömmar om Darren Tate? :rolleyes: :D :D
Jag kommer stå längst fram :p Han och Scott bond var ju bokade till Gbg, men det blev ju inget :(

för övrigt får jag inte missa nästa gång Matt Hardwick spelar i sverige... suck. :/
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
hehe...

jon O(h yeah) om jag har får sova hos min kompis eller kusin eftersom jag antar det blir i sthlm :D


du vet att sovplats i Stockholm inte är något problem för dig så gästvänlig som du varit! ;)

Tack för allas deltagande, hoppas det rullar in fler svar :)
ShyTrance
1:a har aldrig hört nått från han
SteveTranz4ever
Vet vem han är och skulle lätt komma ! :)

Upptäckte han på denna spelningen Jon_O_Bir_-_A_State_Of_Trance_XXL_(Part_2)_(IDT_Radio)-Cable_06-05-2003


Han e bra ung va vad jag har för mig... runt 18 - 19...

Skulle va kul med ett besök av han... första gången för han isf. vad jag vet... :)

ScuL
har aldrig hört av han..
ahja.
jag går till varje fest även om jag inte känner en på linan hehe :D
Gate 42
Jon O Bir är riktigt het bakom spelarna. Skulle självklart gå på en fest om han spelade.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement