|
Dj Black Dragon @ Ets Global Radio 9/12/03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| איזה כיף לי, הטראק שלי בשידור :):) |
|
|
| Vortex_SA |
| אני שומע את עצמי מנגן על הגיטרה :) |
|
|
| Vortex_SA |
| וברייק....ו...עלייה... ו... בוםבוםבוםבום... :) |
|
|
| nFaivel |
| מה ששומעים עכשיו זה שלך? |
|
|
| DJBARON |
i didn't think there was hope for good trance in israel these days.. you proved me wrong!!! niceeeeeee set!!!
keep it up!!!
if your in jerusalem 2nite come to a place called 9bar i think its near the old 'strudles' in russian compound. my friend is making a party it SHould be trance but im not 100%
peace!
baron
if u come, im wearing a blue university of carolina hat and a bauge shirt, or just ask for "BARON"
peace!
baron |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by nFaivel
מה ששומעים עכשיו זה שלך? |
קליטה איטית הא? :) כן זה שלי... |
|
|
| KrazyDJs |
Motorcycle - As The Rush Comes [ ? remix ]
ahhhh
GODDDDDDD !!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
מ-ח-ל-ה הטראק הזה
אני יכול לשמוע אותו בלי סוף... |
|
|
| skelz |
רק שתדע שויתרתי על קיובייס לטובתך! :)
ואליאור זה
Above & Beyond Mix :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by skelz
רק שתדע שויתרתי על קיובייס לטובתך! :)
ואליאור זה
Above & Beyond Mix :) |
לטובתי? |
|
|
| skelz |
הממ.. לא
במחשבה שנייה זה יותר לטובת הסט :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by skelz
הממ.. לא
במחשבה שנייה זה יותר לטובת הסט :) |
חחחח :) תסביר את עצמך? |
|
|
|
|