|
Dj Black Dragon @ Ets Global Radio 9/12/03 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| אללה אני ישמח לעשות את פרק 2 בסדרה :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אללה אני ישמח לעשות את פרק 2 בסדרה :) |
בא לך לעשות ביחד?
אתה בכלל עוד מתקלט פסיי? |
|
|
| skelz |
אם אתם כל כך רוצים לשדר
תנסו ב Basicbeats
למרות שלפי מיטב ידיעתי..
שדרנים לא חסר שם :)
אבל שווה לנסות.. לא? |
|
|
| Tarantula |
כולם להיות בשקט שניה....
מעריצה מספר אחת הגיעה#$#
אלי כבר אמרתי לך את זה, אבל זה שווה להגיד את זה שוב
אתה פשוט מלך עם הסטים שלך
יצאת ממש ממש גדול, תמשיך ככה ולך תדע מה יהיה איתך בסוף
:D:D:D
......
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
psy has become my major genre now |
האממ האאאממ האאמממ ומי הכניס אותך לזה??!
:rolleyes: :D :D :crazy: :toothless |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
האממ האאאממ האאמממ ומי הכניס אותך לזה??!
:rolleyes: :D :D :crazy: :toothless |
חיחיחי שוויצרית :D
אני התחלתי עם האהבה שלי למוסיקה אלקטרונית עם פסיי, אסיד, גואה, וכל הסגנונות האלה
את פשוט "החזרת אותי לשורשים שלי" :D:D:D:D |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Tarantula
כולם להיות בשקט שניה....
מעריצה מספר אחת הגיעה#$#
אלי כבר אמרתי לך את זה, אבל זה שווה להגיד את זה שוב
אתה פשוט מלך עם הסטים שלך
יצאת ממש ממש גדול, תמשיך ככה ולך תדע מה יהיה איתך בסוף
:D:D:D
......
האממ האאאממ האאמממ ומי הכניס אותך לזה??!
:rolleyes: :D :D :crazy: :toothless |
באמת...מה יהיה איתי בסוף..
thats the big question :)
בזמן האחרון אני מנסה להתעסק יותר עם יצירת מוזיקה..ושגיא עוזר לי פה ושם
נראה כבר מה יהיה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אלי!!! סיימתי להקליט את הסט
יצא פצצה.....
תתחבר כבר לאיציק!!!!!!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| איזה קטע גם אני הרגע סיימתי סט :) לפני עשר דקות... זה יהיה הדמו שלי כנראה... אבל יותר חשוב, אלי איפה אתה לעזזל?? |
|
|
| DjChook |
ראסמי איפה המסטול הזה ?!?!
צריך לדבר איתו
למישהו יש את המספר שלו ? |
|
|
| Black-Dragon |
| חחחחח מסטולים אני פה..חזרתי לפני 20 דקות מהצבא..קצת מאוחר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אלי!!!
מה קורה? איך היה? עם מה פתחת בסוף? יש טראקליסט?
ותתחבר לאיציק!!!!!!!!!! אני רוצה כבר לשלוח לך את הסט!! |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אלי!!!
מה קורה? איך היה? עם מה פתחת בסוף? יש טראקליסט?
ותתחבר לאיציק!!!!!!!!!! אני רוצה כבר לשלוח לך את הסט!! |
הוא בצבא...
חוזר אחה"צ נראה לי.... |
|
|
|
|