return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Dj Black Dragon @ Ets Global Radio 9/12/03 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אללה אני ישמח לעשות את פרק 2 בסדרה :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אללה אני ישמח לעשות את פרק 2 בסדרה :)


בא לך לעשות ביחד?

אתה בכלל עוד מתקלט פסיי?
skelz
אם אתם כל כך רוצים לשדר
תנסו ב Basicbeats
למרות שלפי מיטב ידיעתי..
שדרנים לא חסר שם :)

אבל שווה לנסות.. לא?
Tarantula
כולם להיות בשקט שניה....

מעריצה מספר אחת הגיעה#$#
אלי כבר אמרתי לך את זה, אבל זה שווה להגיד את זה שוב
אתה פשוט מלך עם הסטים שלך
יצאת ממש ממש גדול, תמשיך ככה ולך תדע מה יהיה איתך בסוף
:D:D:D


......

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
psy has become my major genre now


האממ האאאממ האאמממ ומי הכניס אותך לזה??!
:rolleyes: :D :D :crazy: :toothless
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
האממ האאאממ האאמממ ומי הכניס אותך לזה??!
:rolleyes: :D :D :crazy: :toothless


חיחיחי שוויצרית :D

אני התחלתי עם האהבה שלי למוסיקה אלקטרונית עם פסיי, אסיד, גואה, וכל הסגנונות האלה

את פשוט "החזרת אותי לשורשים שלי" :D:D:D:D
Black-Dragon
quote:
Originally posted by Tarantula
כולם להיות בשקט שניה....

מעריצה מספר אחת הגיעה#$#
אלי כבר אמרתי לך את זה, אבל זה שווה להגיד את זה שוב
אתה פשוט מלך עם הסטים שלך
יצאת ממש ממש גדול, תמשיך ככה ולך תדע מה יהיה איתך בסוף
:D:D:D


......



האממ האאאממ האאמממ ומי הכניס אותך לזה??!
:rolleyes: :D :D :crazy: :toothless


באמת...מה יהיה איתי בסוף..
thats the big question :)

בזמן האחרון אני מנסה להתעסק יותר עם יצירת מוזיקה..ושגיא עוזר לי פה ושם
נראה כבר מה יהיה
HyPeRSoNiC
אלי!!! סיימתי להקליט את הסט
יצא פצצה.....

תתחבר כבר לאיציק!!!!!!!!
Vortex_SA
איזה קטע גם אני הרגע סיימתי סט :) לפני עשר דקות... זה יהיה הדמו שלי כנראה... אבל יותר חשוב, אלי איפה אתה לעזזל??
DjChook
ראסמי איפה המסטול הזה ?!?!

צריך לדבר איתו

למישהו יש את המספר שלו ?
Black-Dragon
חחחחח מסטולים אני פה..חזרתי לפני 20 דקות מהצבא..קצת מאוחר

HyPeRSoNiC
אלי!!!
מה קורה? איך היה? עם מה פתחת בסוף? יש טראקליסט?

ותתחבר לאיציק!!!!!!!!!! אני רוצה כבר לשלוח לך את הסט!!
LA©
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אלי!!!
מה קורה? איך היה? עם מה פתחת בסוף? יש טראקליסט?

ותתחבר לאיציק!!!!!!!!!! אני רוצה כבר לשלוח לך את הסט!!


הוא בצבא...
חוזר אחה"צ נראה לי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement