return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Happy Birthday Lolo!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
djcresto
tis er ene van een goeie maand

proficiat lolootje ;) :toothless
Dark Apostle
Hip Hip Rahoe!!!!!!

Nogmaals het bewijs dat degeen die in December geboren zijn toch echt wel geniaal zijn.....Britney Spears en Michel Follet zijn uitzonderingen :toothless
[BE]FusioN`--
Nix tegen michel follet :whip:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Nix tegen michel follet :whip:

a) Die breekt regelmatig de films af die ik goed vind
b) die verjaard op dezelfde dag als ik
c) ik moet geen mensen hebben die op dezelfde dag verjaren als ik en het lef hebben om de films waar ik naar kijk af te breken

:D
[BE]FusioN`--
En hij lijkt wa op u ook neem ik aan? :stongue:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
En hij lijkt wa op u ook neem ik aan? :stongue:


Naaah, ik ben nog niet kaalend en ik draag ook geen brilletje :D

Maar vandaag verjaard Lolo, dus alle aandacht naar hem en niet naar Follet (ik schreef bijna Mimi, maar dat zou te grof zijn, zelf voor Follet :p )
[BE]FusioN`--
ocharme de fofo :D
Robert
happy birthday!! :)
Miss Z
je maakt een nieuwe thread aan in de hoop dat hij er mss op gaat reageren... mss heeft hij het niet gelezen, ja ja het zal dat wel zijn he :p mah als hij er nie meer op reageert dan heb ik toch wel een nieuw voornemen voor volgend jaar: lolo nie meer feliciteren met zijn verjaardag :p:p:p
[BE]FusioN`--
Z is op haar tenen getrapt... da wordt een plaat opdragen aan haar hé LoLo :P

Airwave - My apologies to Z (Airwave Instrumental Mix)

CygnusX
Volgens mij heeft hij het gelezen hoor, want ik zag hem een keertje browsen nadat de thread was gemaakt. Hij zal verlegen zijn...

In het frans forum heeft ie wel gereplied, dus de boodschap zal wel doorgekomen zijn -> link
Buoyant
quote:
Originally posted by CygnusX
Volgens mij heeft hij het gelezen hoor, want ik zag hem een keertje browsen nadat de thread was gemaakt. Hij zal verlegen zijn...

In het frans forum heeft ie wel gereplied, dus de boodschap zal wel doorgekomen zijn -> link



ja das kut daar versta ik weer helemaal gene zak van!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement