|
Happy Birthday Lolo!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ja das kut daar versta ik weer helemaal gene zak van!!!! |
idem |
|
|
| arj1o1 |
nouja wat wil je er nie tvan vertsaan overduidelijk:
hij is overduidelijk heel blij dat ie 26 is geworden :p |
|
|
| Miss Z |
| check de voornemens 2004 thread... |
|
|
| Lolo |
heeeeij mensen,
da's echt kut dak het pas nu zie!!! Ik kan de forums moeijlijk checken tegenwoordig... shame on me.
Van harte wil ik jullie bedanken!! Niet vergeten dat het een gewonde dag is voor mij. Op mijn verjaardag denk ik meestal aan al die mensen die nog altijd niks hebben gegeten en aan die dakloze mensen. Je moet ze zeker ni vergeten!!!
BESTE WENSEN voor 2004, en nog veel luisterplezier!!!!!!
Groetjes
Lolo |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| alaise alors, nen braven bruxelois... beschte wenschen! :crazy: |
|
|
| pooley |
Merci voor de reply en de gelukswensen he :)
Ik wens hier iedereen ook nog is goeie eindejaarsfeesten en een goed jaar :)
3 beizen !
x³ |
|
|
| Meltos |
He he :) Ik denk dat er eentje haar voornemens lichtjes moet bijschave... :D
Beter laat as nooit, dus voila... ;)
Ne kerel me e goude hart precies, zo moet ie ;) :D
Luisterplezier alleszins :D en laat 2004 nog beter voor je worden as 2003 ;) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Lolo
heeeeij mensen,
da's echt kut dak het pas nu zie!!! Ik kan de forums moeijlijk checken tegenwoordig... shame on me.
Van harte wil ik jullie bedanken!! Niet vergeten dat het een gewonde dag is voor mij. Op mijn verjaardag denk ik meestal aan al die mensen die nog altijd niks hebben gegeten en aan die dakloze mensen. Je moet ze zeker ni vergeten!!!
BESTE WENSEN voor 2004, en nog veel luisterplezier!!!!!!
Groetjes
Lolo |
thanks voor het replyen... 
en mijn beste gelukwensen voor het nieuwe jaar!
ps: ahja... wil hier iemand nog voor bedanken... thanks! kus! :) |
|
|
| tor8024 |
hehe, np lolo ;)
heb je trouwens mijn pm ontvangen? |
|
|
| Eagle` |
| een gozer uit brussel die nederlands en frans kan, nou gek :toothless |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by smokeape
lol! |
what's so funny? :rolleyes: |
|
|
|
|