|
מזללללל טווווווובבבב לטלי!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| חחחח איזה טמבל:) |
|
|
| Black-Dragon |
חחחחחחחחחח עד 140
bpm
מזל טוב טליייייייייייייי אני מניח שלא יצא לך לשמוע את הסט שלי הבן אדם ברדיו מסר לך מזל טוב ממני ומכל מאזיני הרדיו וממנו גם
חבל שלא שמעת רק את הברכה :)
לא נורא יאללה את עכשיו חוקית לכי להתפרע
אני מקווה שנהנת אתמול וירבו הימים האלה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by skelz
מזל טוב טלי! :)
עד 140!! :)
(BPM )
|
למה רק 140? :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב!
:clown: |
|
|
| itamarsan |
מזל טוב טלי!!!!!!!!!!!!!!
עד 14000000000
BPM (וזה בישבילך אורן):D |
|
|
| LA© |
Yooooooo!!!
Happy birthday sista!
Mazal-Tov!! |
|
|
| arik |
ממזזללל טוובבבבב!
עד 120 שנה או
120000
הודעות
!!! |
|
|
| H.A. |
מזל-טוב!
עד כמה שרק תריצי :) |
|
|
| Flotser |
מזל טוב!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
ואם מדברים על
BPM,
אני אהיה יותר נדיב ואאחל לך עד
148 :):wtf: :crazy: :D :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואם מדברים על
BPM,
אני אהיה יותר נדיב ואאחל לך עד
148 :):wtf: :crazy: :D :p |
ככה יותר טוב :D |
|
|
|
|