|
מזללללל טווווווובבבב לטלי!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
לא חושבת שהייתי רוצה לחיות עד גיל 148.........
להיות לגמרה תלויה באחרים, לשכב כל היום במיטה ולא לזוז ולאכול דיסות |
|
|
| DjChook |
| תאמיני לי שהיית רוצה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
תאמיני לי שהיית רוצה |
כל אחד אומר שהוא היה רוצה להגיע לגיל מה שיותר מבוגר
אבל הוא לא חושב על איך הוא יחיה בגיל הזה
תיראה לחיות בגיל ב140 במצב טוב זה באמת סבבה
אבל אם לא אז אלה כבר לא חיים זה סבל!
אוף מה אני מדברת על זה! גם ככה אין לי מצב רוח
חבר שלי ואני תכננו סוף שבוע ממש נחמד ביחד לכבוד היום הולדת שלי
ומישהו מהבסיס שלו נקע את הרגל (שיחנק) אז הוא צריך לסגור חמשוש במקומו!!!
:confused:
אז נכון שהוא ג'ובניק וראיתי אותו השבוע כמעט כל יום
אבל זה ממש מדכא :sadgreen: |
|
|
| DjChook |
להיפך
רוב הנוער וגם היותר מנוער שעדיין לא ממש מבוגרים אומרים שהם לא רוצים להיות כמו הסבא והסבתא שלהם שתלויים ויעדיפו למות
אבל שאתה בגיל ההוא.. ותראי המון אנשים מבוגרים שיגידו לך את זה
העיקר זה להמשיך לחיות
אם בכבוד.. אז כמה שיותר
זה העיקר |
|
|
| Tarantula |
מה אתם נכנסים לדכאונות כאלה של גיל הזהב?!
טלוש מזל טוב לך חמודה
שלחתי לך כזה
SMS
הכי חמוד שיש באותו יום, ואפילו לא אמרת לי אם קיבלת:sadgreen: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה אתם נכנסים לדכאונות כאלה של גיל הזהב?!
טלוש מזל טוב לך חמודה
שלחתי לך כזה
SMS
הכי חמוד שיש באותו יום, ואפילו לא אמרת לי אם קיבלת:sadgreen: |
זה מה שקורה כשחושבים שהמספר שלי זה
067 משהו
:p |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
זה מה שקורה כשחושבים שהמספר שלי זה
067 משהו
:p |
תמשיכי תמשיכי זה בסדר :D :D
באמת שיהיה במזל לא הייתי פעיל בזמן האחרון אז לא כתבתי לך אבל באמת שיהיה במזל |
|
|
| luckystrike |
סורי על האיחור !
המון המון מזל טובים
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על האיחור !
המון המון מזל טובים
:) |
אני לא מאמינה, האם עיני משקרות לי?!
את מי אני רואה פה???!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני לא מאמינה, האם עיני משקרות לי?!
את מי אני רואה פה???!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
את מורן :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני לא מאמינה, האם עיני משקרות לי?!
את מי אני רואה פה???!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
דייייי זה לא יכול להיות
מורן חזרררררררר
ואני עוד זכיתי למזל טוב ממנו :tongue3 |
|
|
|
|