return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מזללללל טווווווובבבב לטלי!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
לא חושבת שהייתי רוצה לחיות עד גיל 148.........
להיות לגמרה תלויה באחרים, לשכב כל היום במיטה ולא לזוז ולאכול דיסות
DjChook
תאמיני לי שהיית רוצה
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook
תאמיני לי שהיית רוצה


כל אחד אומר שהוא היה רוצה להגיע לגיל מה שיותר מבוגר
אבל הוא לא חושב על איך הוא יחיה בגיל הזה
תיראה לחיות בגיל ב140 במצב טוב זה באמת סבבה
אבל אם לא אז אלה כבר לא חיים זה סבל!

אוף מה אני מדברת על זה! גם ככה אין לי מצב רוח
חבר שלי ואני תכננו סוף שבוע ממש נחמד ביחד לכבוד היום הולדת שלי
ומישהו מהבסיס שלו נקע את הרגל (שיחנק) אז הוא צריך לסגור חמשוש במקומו!!!
:confused:
אז נכון שהוא ג'ובניק וראיתי אותו השבוע כמעט כל יום
אבל זה ממש מדכא :sadgreen:
warpedd_
מזל טוב
DjChook
להיפך

רוב הנוער וגם היותר מנוער שעדיין לא ממש מבוגרים אומרים שהם לא רוצים להיות כמו הסבא והסבתא שלהם שתלויים ויעדיפו למות

אבל שאתה בגיל ההוא.. ותראי המון אנשים מבוגרים שיגידו לך את זה
העיקר זה להמשיך לחיות

אם בכבוד.. אז כמה שיותר
זה העיקר
Tarantula
מה אתם נכנסים לדכאונות כאלה של גיל הזהב?!

טלוש מזל טוב לך חמודה

שלחתי לך כזה
SMS
הכי חמוד שיש באותו יום, ואפילו לא אמרת לי אם קיבלת:sadgreen:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Tarantula
מה אתם נכנסים לדכאונות כאלה של גיל הזהב?!

טלוש מזל טוב לך חמודה

שלחתי לך כזה
SMS
הכי חמוד שיש באותו יום, ואפילו לא אמרת לי אם קיבלת:sadgreen:


זה מה שקורה כשחושבים שהמספר שלי זה
067 משהו

:p
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by TinkerbeL
זה מה שקורה כשחושבים שהמספר שלי זה
067 משהו

:p


תמשיכי תמשיכי זה בסדר :D :D

באמת שיהיה במזל לא הייתי פעיל בזמן האחרון אז לא כתבתי לך אבל באמת שיהיה במזל
luckystrike
סורי על האיחור !
המון המון מזל טובים

:)
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על האיחור !
המון המון מזל טובים

:)



אני לא מאמינה, האם עיני משקרות לי?!
את מי אני רואה פה???!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
אני לא מאמינה, האם עיני משקרות לי?!
את מי אני רואה פה???!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


את מורן :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Tarantula
אני לא מאמינה, האם עיני משקרות לי?!
את מי אני רואה פה???!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


דייייי זה לא יכול להיות
מורן חזרררררררר
ואני עוד זכיתי למזל טוב ממנו :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement