return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
De Moppenthread (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eagle`
Lieve dochter,

Ik schrijf heel langzaam omdat ik weet dat jij niet snel kan lezen. Wij wonen niet meer waar wij woonden toen je ons verliet. Je vader had in de krant gelezen dat de meeste ongevallen gebeuren binnen een straal van 20 kilometer rond de woonst en daarom zijn we 25 kilometer verder gaan wonen.

Het is mij niet mogelijk om je ons nieuw adres te bezorgen want het vorige gezin dat hier woonde heeft het huisnummer meegenomen, op die manier hoefden zij hun adres niet te veranderen. Ons nieuwe huis beschikt ook over een wasmachine. De eerste dag stak ik er vier kleedjes in, trok aan het kettinkje en sedertdien heb ik die kleedjes niet meer teruggezien.

Het heeft hier deze week maar twee keer geregend; de eerste keer 3 dagen en de tweede keer 4 dagen.

De jas die je mij gevraagd had op te sturen zal één dezer dagen toekomen, je tante Mien zei echter dat hij te zwaar zou zijn met die zware knopen erop, daarom heb ik ze er maar afgesneden en in één van de zakken gestoken.

Je zuster is deze morgen bevallen. Ik weet nog niet of het een jongen of een meisje is; bijgevolg weet ik niet of je nu tante of nonkel bent geworden.

Meer nieuws heb ik niet op dit ogenblik.

Liefs, Moeder.

PS: Ik wou je nog 'n beetje geld sturen maar de enveloppe was al dichtgeplakt.
Eagle`
vorige was barslecht maar deze vind ik wel strijk

[22:17:34] <+GroteSmurf> Jantje ging eens naar de bakker en vraagt een groot, grof brood.
[22:17:34] <+GroteSmurf> Zegt die bakker: "Hier is je kutbrood, klootzak"
[22:17:34] <+GroteSmurf> "Hoho bakker! Dat was wel HEEL grof".



:toothless
[BE]FusioN`--
eieregooie
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
mental note: nooit bij een helpdesk gaan werken


Een vriend van me heeft dat een tijdje gedaan bij een telefonische kabelinternet helpdesk...

"Weet u waar de kabel het huis binnenkomt?"
"Ja, dat weet ik."
"Goed, loopt u daar even naartoe."
...
"Ok, ik ben er."
"Ok, wilt u dan nu even de stekker eruit halen en er weer terug in steken?"
*TUUT TUUT TUUT...*



"Als het goed is ligt er in de buurt van uw PC een wit kastje met een aantal gekleurde lampjes erop."
"Ja, dat klopt."
"Ok, dat is het modem. Dat moet u even resetten."
"Moet ik dan eerst het papier eruit halen?"



"Is het modem wel aangesloten op de PC?"
"Ehh..."
"Kijkt u eens aan de achterkant van de PC. Kunt u mij vertellen welke snoeren er uit uw PC komen?"
"Alleen twee zwarte snoeren."
"Twee snoeren, weet u dat zeker?"
"Ja, twee dikke zwarte snoeren."
"Waar gaan die snoeren naar toe?"
"Die gaan het bureau in."
"Ehm... Kijkt u eens onder het bureau."
"He, wat is dat nou?"
"Wat ziet u?"
"Een grote witte kast."
"Dat is uw PC!"



En dan nog 1 van een vriend die bij een computerwinkel werkt:

"Goedemiddag, mijn bekerhouder is stuk."
"Uw bekerhouder?"
"Ja, de bekerhouder voor op de PC."
De verkoper kijkt de man vragend aan, waarop de man naar een showroom PC loopt.
"Deze!" zegt de man terwijl hij de CDrom speler open doet.
Miss Z
quote:
Originally posted by eieregooie
"Goedemiddag, mijn bekerhouder is stuk."
"Uw bekerhouder?"
"Ja, de bekerhouder voor op de PC."
De verkoper kijkt de man vragend aan, waarop de man naar een showroom PC loopt.
"Deze!" zegt de man terwijl hij de CDrom speler open doet.


die hollanders toch... :p
CygnusX
How do you kill a blue elephant?
- Shoot it with a blue elephant gun.
How do you kill a pink elephant?
- Choke it until it turns blue, then shoot it with a blue elephant gun.
[BE]FusioN`--
hehehe, zalig :D
basd
Komt er een brede vent de kroeg in met een hele grote krokodil. Iedereen valt dit meteen op en iedereen gaat dus ook aan de kant. De mensen zijn bang voor de man en voor de krokodil, waarop de man zegt: "Jullie hoeven echt niet bang te zijn hoor. Hij doet niks!" Niemand gelooft hem en hij wil bewijzen dat de krokodil echt niets doet. Hij haalt zijn lul uit z'n broek en duwt deze tussen
de bek van de krokodil, slaat deze een paar keer op z'n kop, maar de krokodil doet niks. Dan vraagt hij opeens: "Wie wil dit ook wel eens doen?" Niemand zegt iets, behalve een oud vrouwtje zonder tanden achter in de kroeg: "Ikke wil wel, maar dan mag u niet zo hard op mijn hoofd slaan!"
[BE]FusioN`--
:stongue:
Nyah
Wahaha, vandaag dit per mail gekregen :p

Trouw aan haar gewoonte, gaat een oud vrouwtje naar de ochtendmis, wanneer plots de pastoor zegt:
"Dat al diegenen, die deze week hun partner bedrogen hebben naar voor komen."
Het stokoude en slecht horende vrouwtje vraagt aan haar gebuur:
"Wat zegt mijnheer de pastoor? "
De man geeft haar een antwoord: "Hij heeft gezegd dat al diegenen die een muntbolletje willen, naar voor moeten gaan."
Het oude vrouwtje, steunend op haar wandelstok, zet zich met veel moeite recht. De totaal verwarde pastoor roept haar toe:
"U ? Mevrouw ? Op uw leeftijd , bent u niet beschaamd?"
Verontwaardigd antwoordt ze: "Het is niet omdat ik geen tanden meer heb, ik niet meer in staat ben om er af en toe een te zuigen, weet U."

:o

pooley
Hhéhéé goeikes :)
en had ze nog niet gehoord
Gladius
lol idd! funny :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement