return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
De Moppenthread (pg. 5)
View this Thread in Original format
eieregooie
Mijn wiskunde is niet goed genoeg :p
Nyah
euhm... :conf:
de afgeleide van exponent(x) is exponent(x), tot hier volg ik nog
en dan gaat exp(x) naar de afgeleide en blijft er enkel d/dy over of?
sorry... don't get it :nervous:
Pumaz
Nogmaals bewijs dat nerds geen moppen kunnen vertellen :rolleyes:
Nyah
Een blondje,Peggy genaamd, zit diep in de miserie. Haar zaak is failliet gegaan en ze is in serieuze financiele moeilijkheden. Ze is zo wanhopig dat ze besluit om God om hulp te vragen. Ze begint te bidden: "God help mij alstublieft ! Ik ben mijn zaak kwijt en als ik niet dringend aan geld geraak,ben ik mijn huis ook kwijt ! Laat mij astublieft de Lotto winnen !"

Het is Lotto- avond en iemand anders wint de grote pot. Peggy begint weer te bidden. "God,laat me alstublieft de Lotto winnen ! Ik ben mijn zaak kwijt en mijn
huis en ik ga weldra mijn auto ook moeten verkopen !"

Lotto-avond komt en gaat en Peggy heeft weer geen geluk. En weer zit ze op haar knieen om te bidden. "Mijn God,waarom heb je mij verlaten? Ik heb mijn zaak verloren, mijn huis , mijn wagen en mijn kinderen zijn aan het verhongeren. Ik vraag je niet vaak om hulp en ik heb je steeds goed gediend ALSTUBLIEFT laat mij deze ene keer de Lotto winnen zodat ik mijn leven weer kan organiseren. »

Plotseling is er een verblindende lichtflits als de hemel opentrekt en Peggy hoort de stem van God zelf weergalmen: « Peggy, help me een héél klein beetje ......... koop nu eindelijk eens een biljet. »
Eagle`
:D good one
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Nyah
euhm... :conf:
de afgeleide van exponent(x) is exponent(x), tot hier volg ik nog
en dan gaat exp(x) naar de afgeleide en blijft er enkel d/dy over of?
sorry... don't get it :nervous:

Ge waart er bijna. de afgeleide naar y (d/dy) van een functie van x (exp(x)) is altijd 0.
Nabistai
man wat een supermop :toothless
Tiger777
laten we nu ophouden over wiskunde.. slechte herrineringen aan :p
Zehra
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Sorry voor de threaddigging, maar deze kon ik jullie dus echt niet onthouden (zekere wiskunde-kennis vereist)

de constante en de exponentiele functie lopen door het bos. Plots zien ze de afgeleide tussen de bomen wandelen.
constante: "help, ik moet me verstoppen, als die afgeleide me afleidt ben ik verdwenen"
exponentiele: "geen enkel probleem, ik kan daar tegen, ik zal hem even op zijn plaats zetten."
zo gezegd, zo gedaan, loopt die exponentiele naar de afgeleide en zegt: "aangenaam, ik ben exp(x)"
antwoordt die afgeleide: "aangenaam, ik ben d/dy"

:toothless :haha:


:stongue:
Buoyant
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Sorry voor de threaddigging, maar deze kon ik jullie dus echt niet onthouden (zekere wiskunde-kennis vereist)

de constante en de exponentiele functie lopen door het bos. Plots zien ze de afgeleide tussen de bomen wandelen.
constante: "help, ik moet me verstoppen, als die afgeleide me afleidt ben ik verdwenen"
exponentiele: "geen enkel probleem, ik kan daar tegen, ik zal hem even op zijn plaats zetten."
zo gezegd, zo gedaan, loopt die exponentiele naar de afgeleide en zegt: "aangenaam, ik ben exp(x)"
antwoordt die afgeleide: "aangenaam, ik ben d/dy"

:toothless :haha:



Afgeleiden Ownage man
, om nog maar te zwijgen wat er gebeurd was als De Integralen der bij waren, dan zat de exponent in deep

Gladius
neeeerds! :rolleyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Buoyant
Afgeleiden Ownage man
, om nog maar te zwijgen wat er gebeurd was als De Integralen der bij waren, dan zat de exponent in deep

Bwah, een Lineaire Interpolatie en een Newtoniaans Binomium ertegen smijten en die Afgeleide weet ni wat hem overkomt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement