return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
+)) Gil Shwartz the Rising Legend ((+ (pg. 2)
View this Thread in Original format
H.A.
במזל-טוב!
מקווה בשבילך שתגיע רחוק
עלה והצלח

*אני כבר רואה את זה, אי שם בעתיד לייבל חדש בא לעולם
"שוורצמיינד"
skelz
גיל..
you've made us proud!
גאים אנו בך!!

עלה והצלח! :)
Flotser
מוזר זה הייתי בטוח הגבתי כאן כבר :0

כל מקרה סחטיין אחי עכשיו זה יוצא\יצא הקטע הזה?
Gil Shwarts
לא יודע בדיוק..
בינתיים זה הושמע פעם אחת בתוכנית של יורם ואזאנא..
נראה מה הלאה
infected
אחי עלה והצלח!!!

בוא אליי לאיי סי קיו
גם אני חתום אצל רוברט
DJ Alex E.
שמעתי כמה דברים שלו והם ממש טובים יש לך כישרון אחי עלה והצלח ובעזרת השם יום אחד תשים אותנו חזק על המפה
לדעתי הוא ואלון הלפרין הם הכישרונות הכי גדולים בארץ שעוד יהיו גדולים
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by infected

גם אני חתום אצל רוברט



אני לא יודע אם אני "חתום" אצלו כי לא ראיתי שום חוזה או משהו כזה
כל מה שידוע לי כרגע הוא שרוברט מייצג אותי
אם זה אומר שאני חתום אצלו אז בכיף...
-CosmicFire-
ראיון שעשו עם גיל בVIPIC
Hell_Copter
עלה והצלח אח שלי
אני ישמח לשמוע בהזדמנות את הקובר לאמסטרדם

ותבוא בהזדמנות לפגוש אותי בבאר שבע בתחנה המרכזית שאני בא או הולך :)
Gil Shwarts
תעשה לי טלפון אחי
אם אני יהיה ער אני יבוא למה לא :)

ronsh
אותי גיל שונא...
כי שלחתי לו כמה הודעות מולטי באיציק

אז הוא העיף אותי לאינגור

יש מצב לסולחה גילי?
:sadgreen:
Gil Shwarts
ממש אבל ממש ממש לא
100 פעם אמרתי לך להפסיק עם זה
ואתה "אוקיי אין בעיה" ועדיין המשכת

ועכשיו..
deal with it
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement