|
+)) Gil Shwartz the Rising Legend ((+ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
במזל-טוב!
מקווה בשבילך שתגיע רחוק
עלה והצלח
*אני כבר רואה את זה, אי שם בעתיד לייבל חדש בא לעולם
"שוורצמיינד" |
|
|
| skelz |
גיל..
you've made us proud!
גאים אנו בך!!
עלה והצלח! :) |
|
|
| Flotser |
מוזר זה הייתי בטוח הגבתי כאן כבר :0
כל מקרה סחטיין אחי עכשיו זה יוצא\יצא הקטע הזה? |
|
|
| Gil Shwarts |
לא יודע בדיוק..
בינתיים זה הושמע פעם אחת בתוכנית של יורם ואזאנא..
נראה מה הלאה |
|
|
| infected |
אחי עלה והצלח!!!
בוא אליי לאיי סי קיו
גם אני חתום אצל רוברט |
|
|
| DJ Alex E. |
שמעתי כמה דברים שלו והם ממש טובים יש לך כישרון אחי עלה והצלח ובעזרת השם יום אחד תשים אותנו חזק על המפה
לדעתי הוא ואלון הלפרין הם הכישרונות הכי גדולים בארץ שעוד יהיו גדולים |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by infected
גם אני חתום אצל רוברט |
אני לא יודע אם אני "חתום" אצלו כי לא ראיתי שום חוזה או משהו כזה
כל מה שידוע לי כרגע הוא שרוברט מייצג אותי
אם זה אומר שאני חתום אצלו אז בכיף... |
|
|
| Hell_Copter |
עלה והצלח אח שלי
אני ישמח לשמוע בהזדמנות את הקובר לאמסטרדם
ותבוא בהזדמנות לפגוש אותי בבאר שבע בתחנה המרכזית שאני בא או הולך :) |
|
|
| Gil Shwarts |
תעשה לי טלפון אחי
אם אני יהיה ער אני יבוא למה לא :) |
|
|
| ronsh |
אותי גיל שונא...
כי שלחתי לו כמה הודעות מולטי באיציק
אז הוא העיף אותי לאינגור
יש מצב לסולחה גילי?
:sadgreen: |
|
|
| Gil Shwarts |
ממש אבל ממש ממש לא
100 פעם אמרתי לך להפסיק עם זה
ואתה "אוקיי אין בעיה" ועדיין המשכת
ועכשיו..
deal with it |
|
|
|
|