| GLoBaL-MUZiK |
גיל אחי ישלי רק כבוד אליך בן אדם, אני מאוד שמח לישמוע שסוף סוף קיבלת הכרה, ועם רוברט מייצג אותך אז אתה באמת בידיים טובות...אני ישמח יותר לישמוע עוד עבודות שלך וכמובן אני מאחל לך הרבה בהצלחה בהמשך...את הצעד הראשון כבר עשית
ואיזה בעסה שאני לא קולט רדיו בכור האטומי שאני חי בו, אני ישמח לישמוע את החידוש שעשית ל"אמסטרדם" ושוב הרבה בהצלחה
:D |
|
|