return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
+)) Gil Shwartz the Rising Legend ((+ (pg. 3)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
גיל אחי ישלי רק כבוד אליך בן אדם, אני מאוד שמח לישמוע שסוף סוף קיבלת הכרה, ועם רוברט מייצג אותך אז אתה באמת בידיים טובות...אני ישמח יותר לישמוע עוד עבודות שלך וכמובן אני מאחל לך הרבה בהצלחה בהמשך...את הצעד הראשון כבר עשית

ואיזה בעסה שאני לא קולט רדיו בכור האטומי שאני חי בו, אני ישמח לישמוע את החידוש שעשית ל"אמסטרדם" ושוב הרבה בהצלחה
:D
-CosmicFire-
ווווואייי אתמול בן דוד שלי ממעלות בא אלי
אז שמעתי טראקים והכל סיפרתי לו על המסיבה עם יהל ככה איזה בן אדם בן זונה
פתאום בן דוד שלי מוציא טלפון
אני רואה שרמן במספרים שלו
נגנבתי
התקשרנו אבל הבןאדם לא ענה
ויום חמישי אני נוסע אליהם נראה אם אני יראה אותו אם הוא יהיה באיזור
:D :D :D
לא יודע מזה קשור לפה
אבל נקווה שאני יתחיל ליצור כמו גיל ויהל ייצג אותו הלוואי
:D :D :D

*לכל מי שלא יודע יהל התחיל בתור שליח פיצה :D :D :D
DjChook
איפה אתה רוצה שהוא יתחיל ?!
זה לא שהוא תקלט עם פיצות ועשה עליהם סקרצ'ים בדיוק שאיזה מוציא לאור ראה אותו ואמר שיש לו כשרון

הוא עבד כמו כל בנאדם בארץ הזאת (חוץ מהאוכלי חינם) עד שהוא הצליח להתפרסם
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
הוא עבד כמו כל בנאדם בארץ הזאת (חוץ מהאוכלי חינם) עד שהוא הצליח להתפרסם


בידיוק..
הוא ובן דוד שלי עבדו בתור שליחי פיצות במעלות ומהכסף הזה הוא התחיל להתפתח
סמק אני עובד בלחלק עיתונים
אולי עוד כמה שנים יגידו

*לכל מי שלא יודע קוסמיקפייר התחיל בתור מחלק עיתונים :D :D :D
Gil Shwarts
משהו קטן...

ronsh
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
deal with it


:sadgreen: :sadgreen: :confused: :confused: :mad: :mad: :( :(
ronsh
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
deal with it


:sadgreen: :sadgreen: :confused: :confused: :mad: :mad: :( :(
Gil Shwarts
בע"ה יהיה משהו ב2004 :)
שזה אוטוטו :):D
Biondo
נו יאללה כבר

:toothless
Gil Shwarts
אל תאיץ בי!!!
חחחחחחחחחחחחחחחח
האמת שזה כבר לא תלוי בי
הקטעים כבר שוגרו והעניין בטיפולו המסור של רוברט גיטלמן.

Biondo
אז רגע שאני יאיץ ברוברטו?

:toothless
skelz
בינדו יא שמן למה רק אתה
כולנו נאיץ בו!!!

:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement