|
INNERCITY nog enkele daagjes wachten
|
View this Thread in Original format
| xcape |
| Inderdaad mensen het is bijna zover. Innercity in de RAI in a'dam. De trance is goed vertegenwoordigd. Wie van jullie gaat er nog?? |
|
|
| pooley |
Not me
Going for mike in de cherry |
|
|
| arj1o1 |
ik niet.
tussen de r&bers |
|
|
| Eagle` |
| voor pvd kom ik echt niet buiten hoor :D |
|
|
| xcape |
| quote: | | voor pvd kom ik echt niet buiten hoor |
Als je voor pvd al niet buitenkomt moet je echt wel veel binnenzitten:rolleyes: |
|
|
| pooley |
PvD = mega goe
die set @ energy 2003 is zo schitterend |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by Eagle`
voor pvd kom ik echt niet buiten hoor :D |
gij wilt echt slaag eh gij :whip:
maja da ge :crazy: zijt had ik wel al door :happy2: |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
voor pvd kom ik echt niet buiten hoor :D |
uh what??? :conf:
/me leest nog eens om te kijken of ze het wel goed heeft gelezen...
EAGLE!!! :whip: |
|
|
| Spinnin Jack |
Ik hoorde net danik mee moet, omdat ik er anders niet bij hoor!!
Tja dan zit er niks anders op....Morgen maar ff een kaartje halen dan...:toothless |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Damn ik wou dat ik er ook bij moest horen :sadgreen:
er bij horen is namelijk één van de leukste en belangrijkste dingen van het leven :toothless |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Ik hoorde net danik mee moet, omdat ik er anders niet bij hoor!!
Tja dan zit er niks anders op....Morgen maar ff een kaartje halen dan...:toothless |
meeloper :rolleyes: |
|
|
| Buoyant |
yip, den deze gaat ook
als pvd ook niet was gekomen was ik denk ik niet gegaan |
|
|
|
|