return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
INNERCITY nog enkele daagjes wachten
View this Thread in Original format
xcape
Inderdaad mensen het is bijna zover. Innercity in de RAI in a'dam. De trance is goed vertegenwoordigd. Wie van jullie gaat er nog??
pooley
Not me
Going for mike in de cherry
arj1o1
ik niet.
tussen de r&bers
Eagle`
voor pvd kom ik echt niet buiten hoor :D
xcape
quote:
voor pvd kom ik echt niet buiten hoor


Als je voor pvd al niet buitenkomt moet je echt wel veel binnenzitten:rolleyes:
pooley
PvD = mega goe

die set @ energy 2003 is zo schitterend
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by Eagle`
voor pvd kom ik echt niet buiten hoor :D


gij wilt echt slaag eh gij :whip:

maja da ge :crazy: zijt had ik wel al door :happy2:
Miss Z
quote:
Originally posted by Eagle`
voor pvd kom ik echt niet buiten hoor :D


uh what??? :conf:

/me leest nog eens om te kijken of ze het wel goed heeft gelezen...

EAGLE!!! :whip:
Spinnin Jack
Ik hoorde net danik mee moet, omdat ik er anders niet bij hoor!!

Tja dan zit er niks anders op....Morgen maar ff een kaartje halen dan...:toothless
[BE]FusioN`--
Damn ik wou dat ik er ook bij moest horen :sadgreen:

er bij horen is namelijk één van de leukste en belangrijkste dingen van het leven :toothless

arj1o1
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Ik hoorde net danik mee moet, omdat ik er anders niet bij hoor!!

Tja dan zit er niks anders op....Morgen maar ff een kaartje halen dan...:toothless


meeloper :rolleyes:
Buoyant
yip, den deze gaat ook
als pvd ook niet was gekomen was ik denk ik niet gegaan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement