|
הטראק של קובי נוגן בתוכנית של רוברט!!!!!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
פאקקקק!!!!!!
הרגע ראיתי את זה!!!!!
1.Moony -This is your life Andrea Medoza rmx
2.Moloko-Cannpt Contain This jds electroic
3.Holly Palmer-Just you know
4.Offer nissim ft maya -that's the way i like it
5.Sarah Mclachlan -Fallien G&D rmx
6.Starchaser -Falling Stars -vocal mix
7.FLASH BACK TRACK J X-SON OF THE GUN
8.Chicane ft Bryan Adams -Don't Gine Up Alex gold rmx
9.Larossa -Summer Of Love
10.MR Sam Vs Tim Coltrane -The Tribute One More Day
11.Castandeda- Floor Control
12.Benni Benassi -No Matter What You Do G&M Project remix
13.Motorcycle-As the rush Comes -Above&Beyonde
14.Matsilver Sensiry
15.Project Meusa Eclipse
16.Svenson -Sunlight Theory
17.Don Diablo Useless
18.G&M Project -Sunday Afternoon
19.Rank 1 -Symsoinc Dumonde rmx
20.Gondi - Head Rush
שם הסט:
Robert_Gitelman_Vs._Gabi_Biton_-_Live_at_BU99FM-12-05-CABLE-2003-TN
רוצו להוריד
פאקקקקקינג כבוד |
|
|
| -CosmicFire- |
לקובי לא קוראים
REDMARK??
אבל לא משנה אני יחפש |
|
|
| YuVaL |
כן קוראים לו
REDMARK
אבל גיטלמן שינה לו את השם של הטראק בגלל המכירות והכל.. קיצר סיפור ארוך
זה אמור לצאת על שם שונה ולא על
GONDI
קיצר.. שמעו ת'טראק ותנו פידבאקים!!
:):):):):):) |
|
|
| coby |
חח אפילו לא ידעתי :)
פתאום יובל מתקשר אלי באטרף :D
gondi זה עוד שם |
|
|
| -CosmicFire- |
| לא מוצא את זה מאיפה הורדתה את זה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
גבי ביטון מתקלט?
חשבתי שהוא רק מפיק.... |
|
|
| H.A. |
מזל-טוב!
אני בכלל ממליץ למשועממים שבינינו, שמפעם לפעם לא יוצאים בשישי להקשיב לסטים שלו
כל שישי בין 12 ל-2 בלילה
זה ממש
ASOT
ההישראלי :p |
|
|
| nFaivel |
| בעע אני גם רוצה להוריד לא מצאתי את זה בשום מקום:( |
|
|
| luckystrike |
| מזל טוב קובי אחי |
|
|
| KrazyDJs |
מורן בקאמבק פעם שניה :)
סחטיין קובי...
כבוד ! |
|
|
| Rising |
אחלה אחי!!!...
אל תדאג זאת רק ההתחלה... עוד רבים נגנו .. |
|
|
|
|