return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 3 
Tulevia ulkomaisia artisteja
View this Thread in Original format
Puuhis
Tänne postia jos tiedät ulkomaisten (trance)artistien tulevista keikoista Suomessa. :) Skip bongasikin jo Marco V:n keikan eli:


Marco V
aika: 28.2.2004
paikka: Liquid/Tampere-talo, Tampere

http://www.marcov.nl > Events
Sting Ray
Ronald Van Gelderen
aika: 13.02.2004
paikka: Club Dive/Senssi, Tampere

http://www.ronaldvangelderen.com > Tourdates
Mr.Mystery
RMB
Aika: 31.12.2003
Paikka: Devotion to Trance/Aktia-sali, Helsinki
Hinta: 22€ +välityspalkkio
http://www.devotion.fi/
GrimReaper
DJ THE CROW AKA ÜBERDRUCK
Aika: 20.12.2003
Paikka: Impulse - Enter The Arena/Cumulus Nightlife, Lahti
Hinta: 10€
http://www.djthecrow.de
http://www.impulse-crew.org

MIKE KOGLIN
Aika: 20.2.2004
Paikka: Immoral/Club Promo, Keskustori 1, Tampere
Hinta: 5€

THE THRILLSEEKERS
Aika: 28.2.2004 (AAARRGHH!!! Samaan aikaan Marco V:n kanssa!!!)
Paikka: Hallmark - The 4th Anniversary/Maestro, Fredrikinkatu 51-53, Helsinki
Hinta: 10€
http://www.hallmark.ms/future.shtml
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by GrimReaper
THE THRILLSEEKERS
Aika: 28.2.2004 (AAARRGHH!!! Samaan aikaan Marco V:n kanssa!!!)
Paikka: Hallmark - The 4th Anniversary/Maestro, Fredrikinkatu 51-53, Helsinki
Hinta: 10€
http://www.hallmark.ms/future.shtml

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Puuhis
quote:
Originally posted by GrimReaper
THE THRILLSEEKERS
Aika: 28.2.2004 (AAARRGHH!!! Samaan aikaan Marco V:n kanssa!!!)
Paikka: Hallmark - The 4th Anniversary/Maestro, Fredrikinkatu 51-53, Helsinki
Hinta: 10€

LaserPoint on vissiin myös samana päivänä Orkidean sivujen mukaan.:(

EDIT: LaserPoint olikin 20.2 eikä 28.2.
MekkaFIN
Tota Marco V:tä vois lähtee kattelee...
Annele
Quick visit Turun hamina...... 5/3- AVB ja Markus Schulz.
(Risteily Tukh - Turku 4-5/3)
Katsokaa silloin tällöin www.mondaybar.com for more upcoming info.
GrimReaper
Oioioi! Mondaybarin risteilybileet on kova juttu, pitää varmaan joskus mennä, siellähän on soitellu kaikki suurimmat trance, proge, techno ym. nimet.
toaster
Nooh, Suomi tulee perästä
Platinum & Klubitus & Accesss:

Finnish Club Awards 27.03.2004 @ Silja Opera

3 stages: disco, yökerho ja uima-allas osasto täl hetkel, muista neuvotellaan

K20, lippujen myynti ehkä tammikuun lopussa.

sick_boy_tommy
Toi risteily ois aika jees...kellään mitään hajua hintahaitarista?
Sting Ray
Airwave

08.04 Oulu, Radisson Sas Night

09.04 Kuopio, Puijonsarvi Night
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement