return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 
Tulevia ulkomaisia artisteja (pg. 2)
View this Thread in Original format
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Sting Ray
Airwave

08.04 Oulu, Radisson Sas Night


Ois aika laatu. :) Ikäväraja varmaan 18+?
Sting Ray
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Ois aika laatu. :) Ikäväraja varmaan 18+?


Infot löytää vaikkapa Klubituksesta:

Oulu

Kuopio
Dueno
Above & Beyond (la 17.4.2004)

paikka: Nosturi / Helsinki
ikäraja: K18
auki: 21-04
hinta: 12€
BetaFactory
Minkälainen paikka on tuo Nosturi? Yöklubi vai makasiini?
Nuutti
quote:
Originally posted by BetaFactory
Minkälainen paikka on tuo Nosturi? Yöklubi vai makasiini?


Lähinnä sellanen tehdashalli. Seinät betonia, mutta silti tosi hyvä äänentoisto. Varsinkin jos siellä sattuu olemaan se hiano laseri niin paikka on mitä parhain konemusabileille. Ei turhaa glitteriä ja katto on avautuvaa mallia. :)
BetaFactory
Miten toimii äänentoisto Kaapelitehtaalla? Huonommin kuin Nosturissa?

Ja minkälaista toimintaa harrastettiin Nosturi-rakennuksessa ennen kuin siitä tuli bilemesta?
diskus
Nyt on sitten lippu ostettu Anjunabeats Worldwide - Finland:iin :)
Voitais vaikka pitää joku pikku FINTA miitti siellä jos joku muukin on tulossa?
Dueno
quote:
Originally posted by diskus
Nyt on sitten ostettu lippu Anjunabeats Worldwide - Finland:iin :)
Voitais vaikka pitää joku pikku FINTA miitti siela jos joku muukin on tulossa?


Mistä ostit lipun? Juu ite oisin valmis tulemaan miittaamaan, jos pääsen sisään ensin :D
diskus
Streetbeatista niitä lippuja olen aina ostanut, mutta tiketistakin varman löytyy koska ovat tiketin lippuja...
Dueno
Ovelt saa kai libbui myös? Ku en oo 18 nii mielummi ostan ovelta ku ennakkoo.

diskus
Ehkä saa ehkä ei saa, sehän riippu ihan etta myydänkö kaikki liput ennakkoon vai jääkö sit ovellekin jotain.
Puuhis
quote:
Originally posted by BetaFactory
Minkälainen paikka on tuo Nosturi? Yöklubi vai makasiini?


Katoppa täältä minkä näköstä on nosturissa. :) Ite olen niin 110% varmasti tuolla jos en ole pääsiäisenä lautailemassa.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement