|
Tulevia ulkomaisia artisteja (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Sting Ray
Airwave
08.04 Oulu, Radisson Sas Night
|
Ois aika laatu. :) Ikäväraja varmaan 18+? |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Ois aika laatu. :) Ikäväraja varmaan 18+? |
Infot löytää vaikkapa Klubituksesta:
Oulu
Kuopio |
|
|
| Dueno |
Above & Beyond (la 17.4.2004)
paikka: Nosturi / Helsinki
ikäraja: K18
auki: 21-04
hinta: 12€ |
|
|
| BetaFactory |
| Minkälainen paikka on tuo Nosturi? Yöklubi vai makasiini? |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Minkälainen paikka on tuo Nosturi? Yöklubi vai makasiini? |
Lähinnä sellanen tehdashalli. Seinät betonia, mutta silti tosi hyvä äänentoisto. Varsinkin jos siellä sattuu olemaan se hiano laseri niin paikka on mitä parhain konemusabileille. Ei turhaa glitteriä ja katto on avautuvaa mallia. :) |
|
|
| BetaFactory |
Miten toimii äänentoisto Kaapelitehtaalla? Huonommin kuin Nosturissa?
Ja minkälaista toimintaa harrastettiin Nosturi-rakennuksessa ennen kuin siitä tuli bilemesta? |
|
|
| diskus |
Nyt on sitten lippu ostettu Anjunabeats Worldwide - Finland:iin :)
Voitais vaikka pitää joku pikku FINTA miitti siellä jos joku muukin on tulossa? |
|
|
| Dueno |
| quote: | Originally posted by diskus
Nyt on sitten ostettu lippu Anjunabeats Worldwide - Finland:iin :)
Voitais vaikka pitää joku pikku FINTA miitti siela jos joku muukin on tulossa? |
Mistä ostit lipun? Juu ite oisin valmis tulemaan miittaamaan, jos pääsen sisään ensin :D |
|
|
| diskus |
| Streetbeatista niitä lippuja olen aina ostanut, mutta tiketistakin varman löytyy koska ovat tiketin lippuja... |
|
|
| Dueno |
| Ovelt saa kai libbui myös? Ku en oo 18 nii mielummi ostan ovelta ku ennakkoo. |
|
|
| diskus |
| Ehkä saa ehkä ei saa, sehän riippu ihan etta myydänkö kaikki liput ennakkoon vai jääkö sit ovellekin jotain. |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Minkälainen paikka on tuo Nosturi? Yöklubi vai makasiini? |
Katoppa täältä minkä näköstä on nosturissa. :) Ite olen niin 110% varmasti tuolla jos en ole pääsiäisenä lautailemassa. |
|
|
|
|