return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
videoclip
View this Thread in Original format
robin
ik zat een tijdje terug al te denken deze topic te beginnen, maar nu er een vidio clip is van ATRC (en velen die nog kut vinden ook) maak k m toch maar.

stel nou, jij bent de man vrouw achter ATRC (of je hebt zelf een nog betere tune gemaakt) en er moet een video komen, jij mag bepalen hoe ie moet worden... wat voor clip zou je maken?

robin

als dit al eens eerder gevraagt is mijn excusses. ik heb geen zin om te zoeken :p
New Wave
quote:
Originally posted by robin
ik zat een tijdje terug al te denken deze topic te beginnen, maar nu er een vidio clip is van ATRC (en velen die nog kut vinden ook) maak k m toch maar.

stel nou, jij bent de man vrouw achter ATRC (of je hebt zelf een nog betere tune gemaakt) en er moet een video komen, jij mag bepalen hoe ie moet worden... wat voor clip zou je maken?

robin

als dit al eens eerder gevraagt is mijn excusses. ik heb geen zin om te zoeken :p


Je ken mij huren om hem te filmen, ik kost alleen duur :p
Blik
quote:
Originally posted by New Wave
Je ken mij huren om hem te filmen, ik kost alleen duur :p


je kost veel of je bent duur

allochtoon!!
ahp2002
een beetje romantische dingetje met stelletje ofzo. rustig gemonteerd, veel sfeerbeelden van natuur
Chicane
Aangezien alle trance riedeltjes over vliegen, water, dromen, liefde en al dat gemeuk gaan zal een trance videoclip al snel daar over gaan. Harde trance gaat altijd gepaard met auto's, motoren en geld smijten dus is allemaal cliché. Aangezien trance de enige muziekstroom is dat gepaard wordt met videoclips. Ken Ishii heeft wel eens een clip gemaakt geloof ik, maar verder zie je geen Techno of andere moeilijk-te-begrijpen-voor-een-leek-muziek.

Een goede videoclip moet net zo vaag zijn als dat het nummer is, het nummer gaat meestal nergens over dan moet de clip ook nergens over gaan. Voorbeelden: BT - Mercury & Solace, Sander Kleinenberg - My Lexion, Paul van Dyk - Forbidden Fruit, Rank1 - Such Is Life, Tiesto - Urban Train. Dat zijn stuk voor stuk prachtige clips gemaakt op prachtige muziek.

Clips zoals Rank 1 - Airwave, Oceanlab - Clear Blue Water, Motorcycle - As The Rush Comes, Spacelovers - Spacelovers gaan nergens over, zit totaal geen element van inspiratie of fantasie in.

Live videoclips zijn echt helemaal te suckend voor woorden, een goedkope oplossing om een hit op de TV te smijten zodat het nog grotere hit wordt, clips als Tiesto - Traffic, Cor Fijneman - Venus, Johan Gielen - Twisted etc.



Just my point of view.. clips moeten wat te vertellen hebben en creatief zijn.
New Wave
quote:
Originally posted by Blik
je kost veel of je bent duur

allochtoon!!


Bek houden prutser.
Wat boeit het nou weer, het gaat over het filmpje.
Snap heus wel met me botte hersens hoe je het schrijft....hoe bedoel je verneuken van threads.....je bent maar een moderatortje, geen schoolmeester, saqer....
Blik
quote:
Originally posted by New Wave
Bek houden prutser.
Wat boeit het nou weer, het gaat over het filmpje.
Snap heus wel met me botte hersens hoe je het schrijft....hoe bedoel je verneuken van threads.....je bent maar een moderatortje, geen schoolmeester, saqer....


lol, anders ga je er serieus op in :)
New Wave
quote:
Originally posted by Blik
lol, anders ga je er serieus op in :)


Ik ben nooit serieus op dit forum, waarom onthouden mensen dat nou nooit. *zucht*
robin
*/me staat op*
*/me opent zijn muil*
*/me begint te schreeuwen*

OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC OFF-TOPIC

:o
ROFL
quote:
Originally posted by Chicane
Tiesto - Urban Train.


Dat is toch die clip waarin mensen op het laatst de lucht in vliegen?

quote:
Originally posted by Chicane
Live videoclips zijn echt helemaal te suckend voor woorden, een goedkope oplossing om een hit op de TV te smijten zodat het nog grotere hit wordt, clips als Tiesto - Traffic, Cor Fijneman - Venus, Johan Gielen - Twisted etc.


Aw, opzich zijn die live-dingen soms best leuk om te zien. Het geeft alleen vaak (helaas) niet het ware sfeerbeeld van een avond weer. Je ziet meer de drie hoogtepunten. Zo ziet Sensation er op tv nog best redelijk uit, terwijl het feest zelf gigantisch ruk is.

eieregooie
In die clip van Such is Life zie ik alleen maar mensen stilstaan...
emmabiatch
quote:
Originally posted by ROFL
Dat is toch die clip waarin mensen op het laatst de lucht in vliegen?


waar kan je die clip zien??
heb heb nog nooit gezien hier in België....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement