return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
בא נארגן מפגש.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
ראסמי אז בואו נעשה מפגש של האזרחים מבינינו או שנעשה מפגש ביום שישי ומי שיוצא שבת יתמזל מזלו תאמת:D
ואורן על תדאג לגבי זה וניראה שעד שהמפגש הזה יצא לפועל יגמר לך המלווה אז תכין גם אתה האוטו....


איתמר
הם רוצים לעשות בחנוכה....... לא יגמר לי עז אז המלווה.......

אז בינתיים אתה הנהג...... אל תבנה עליי כבר מעכשיו
THE_BLUE_DRAGON
אני מאמין שאני יבוא בא לי לפגוש חברה מפה.
:disbelief :disbelief :disbelief


:::אה וכמובן נעשה תמונות של המפגש:::
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
וואלה יש חנוכה
בטוח נעשה את זה יום שבת כדי שכמה שיותר אנשים יבואו..


אנשים שיש להם אוטו!
בשבת אין תחבורה ציבורית ויש אנשים שמעדיפים לא להוציא את האוטו לת"א כי יש להם טראומות מחניות!!!!!!!!!
DjChook
אני השבת הזה לא יכול :(
Flotser
כמובן שהכי טוב לי בתל-אביב, ועזריאלי נשמע לי אחלה
יום שישי ככה מ13:00 עד השעות שיש עוד אוטובוסים זה טוב?
או אפילו תתחילו לפני אני פשוט יש לי מבחן באותו יום,
לדעתי זה דווקא יום טוב ואולי אפילו רועי ומי שחוזר מהצבא יום שישי
יוכלו לקפוץ

:wtf:
markfeldman
אוקצור, הולכים או לא ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Flotser
כמובן שהכי טוב לי בתל-אביב, ועזריאלי נשמע לי אחלה
יום שישי ככה מ13:00 עד השעות שיש עוד אוטובוסים זה טוב?
או אפילו תתחילו לפני אני פשוט יש לי מבחן באותו יום,
לדעתי זה דווקא יום טוב ואולי אפילו רועי ומי שחוזר מהצבא יום שישי
יוכלו לקפוץ

:wtf:



מיכאל יא מסטול יש מפגש מחר באוניברסיטה.? :)
Flotser
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מיכאל יא מסטול יש מפגש מחר באוניברסיטה.? :)


היה או לא היה?
:p

עכשיו שאמרת לי על הפוסט סיכום שנה הארוך שכתבת לא חשבתי זה יהיה כזה ארוך
:wtf: :eyes:


ואנשימים יקרים!
ומה עם ההצעה שלי על מחר (יום שישי) בצהריים עד שיהיה אוטובוסים???
markfeldman
יאללה, יום שישי הולך !
DjChook
חחח עכשיו יום שישי ואני לא רואה שום אירגונים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח עכשיו יום שישי ואני לא רואה שום אירגונים


למה דיבור נגוע

זה כולה קרה שאנשים מדברים עכשיו בשו שו על זה :wtf: :haha:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
חחח עכשיו יום שישי ואני לא רואה שום אירגונים


אז יום שישי הבא :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement