|
בא נארגן מפגש.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ראסמי אז בואו נעשה מפגש של האזרחים מבינינו או שנעשה מפגש ביום שישי ומי שיוצא שבת יתמזל מזלו תאמת:D
ואורן על תדאג לגבי זה וניראה שעד שהמפגש הזה יצא לפועל יגמר לך המלווה אז תכין גם אתה האוטו.... |
איתמר
הם רוצים לעשות בחנוכה....... לא יגמר לי עז אז המלווה.......
אז בינתיים אתה הנהג...... אל תבנה עליי כבר מעכשיו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני מאמין שאני יבוא בא לי לפגוש חברה מפה.
:disbelief :disbelief :disbelief
:::אה וכמובן נעשה תמונות של המפגש::: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
וואלה יש חנוכה
בטוח נעשה את זה יום שבת כדי שכמה שיותר אנשים יבואו.. |
אנשים שיש להם אוטו!
בשבת אין תחבורה ציבורית ויש אנשים שמעדיפים לא להוציא את האוטו לת"א כי יש להם טראומות מחניות!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
| אני השבת הזה לא יכול :( |
|
|
| Flotser |
כמובן שהכי טוב לי בתל-אביב, ועזריאלי נשמע לי אחלה
יום שישי ככה מ13:00 עד השעות שיש עוד אוטובוסים זה טוב?
או אפילו תתחילו לפני אני פשוט יש לי מבחן באותו יום,
לדעתי זה דווקא יום טוב ואולי אפילו רועי ומי שחוזר מהצבא יום שישי
יוכלו לקפוץ
:wtf: |
|
|
| markfeldman |
| אוקצור, הולכים או לא ? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Flotser
כמובן שהכי טוב לי בתל-אביב, ועזריאלי נשמע לי אחלה
יום שישי ככה מ13:00 עד השעות שיש עוד אוטובוסים זה טוב?
או אפילו תתחילו לפני אני פשוט יש לי מבחן באותו יום,
לדעתי זה דווקא יום טוב ואולי אפילו רועי ומי שחוזר מהצבא יום שישי
יוכלו לקפוץ
:wtf: |
מיכאל יא מסטול יש מפגש מחר באוניברסיטה.? :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מיכאל יא מסטול יש מפגש מחר באוניברסיטה.? :) |
היה או לא היה?
:p
עכשיו שאמרת לי על הפוסט סיכום שנה הארוך שכתבת לא חשבתי זה יהיה כזה ארוך
:wtf: :eyes:
ואנשימים יקרים!
ומה עם ההצעה שלי על מחר (יום שישי) בצהריים עד שיהיה אוטובוסים??? |
|
|
| markfeldman |
| יאללה, יום שישי הולך ! |
|
|
| DjChook |
| חחח עכשיו יום שישי ואני לא רואה שום אירגונים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח עכשיו יום שישי ואני לא רואה שום אירגונים |
למה דיבור נגוע
זה כולה קרה שאנשים מדברים עכשיו בשו שו על זה :wtf: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח עכשיו יום שישי ואני לא רואה שום אירגונים |
אז יום שישי הבא :D |
|
|
|
|