return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
בא נארגן מפגש.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אז יום שישי הבא :D


אז יום שישי עוד שבועיים שאני חוזר!!
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה דיבור נגוע

זה כולה קרה שאנשים מדברים עכשיו בשו שו על זה :wtf: :haha:


חחחחחחחחח

אני אוהב את הדיבור החדש שלך
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחחח

אני אוהב את הדיבור החדש שלך
:p


כן למדתי כמה דברים מחבר שלי מהצבא מירושלים

אתה מאמין שאשכרה יש שפה ירושלמית??
משם הגיע ה
למה דיבור נגוע...

ומשם גם הגיע המילה עמבודו
יענו אם מישהו ממש טיפש אז אתה קורא לו עמבודו
:stongue:
KrazyDJs
רגע רועי, לאט לאט עם המילים..
אני צריך לרשום לעצמי אותם :)

:p

דיבור נגוע...:haha:
s0undw4v3
וואלה מתאים איזה מפגש
סוףסוף נפגוש אנשים מפה באמת
ואולי סוףסוף אני אעשה קמבאק לסצינה :o
warpedd_
נראה מה מתבהר לקראת סופ"ש הבא..
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by warpedd_
נראה מה מתבהר לקראת סופ"ש הבא..


סבבה
בואו נקבע כבר עכשיו איפה ניפגש........ ככה יהיה פחות מה לארגן ברגע האחרון

אגב,
אתה רואה איתמר??? לא ייגמר לי המלווה עד אז!!! אז כמו שאמרתי....... תכין את האוטו!!! :D :D :D :D
HyPeRSoNiC
אז..........

יום שבת? עזריאלי, קומה שלישית במרפסת הזאת....... מתאים???
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אז..........

יום שבת? עזריאלי, קומה שלישית במרפסת הזאת....... מתאים???


בכיף ....
אין אוטובוסים...אז אני בא באופניים
:wtf: :crazy:
DjChook
ראסמיי חחח
מה יש לעשות בעזריאלי בשבת ?!

HyPeRSoNiC
אז תציעו משהו אחר!!! תארגנו משהו!!! :P
DjChook
אל תעצבן ת'י. 'תפוס ת'ך בפוני !

(פאק, כמה זמן לא אמרתי רועי
ROYYYY I MISS U)

בקיצר אני צריך בינתיים להתגבר על השפעת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement