|
בא נארגן מפגש.. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אז יום שישי הבא :D |
אז יום שישי עוד שבועיים שאני חוזר!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה דיבור נגוע
זה כולה קרה שאנשים מדברים עכשיו בשו שו על זה :wtf: :haha: |
חחחחחחחחח
אני אוהב את הדיבור החדש שלך
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחחחחחח
אני אוהב את הדיבור החדש שלך
:p |
כן למדתי כמה דברים מחבר שלי מהצבא מירושלים
אתה מאמין שאשכרה יש שפה ירושלמית??
משם הגיע ה
למה דיבור נגוע...
ומשם גם הגיע המילה עמבודו
יענו אם מישהו ממש טיפש אז אתה קורא לו עמבודו
:stongue: |
|
|
| KrazyDJs |
רגע רועי, לאט לאט עם המילים..
אני צריך לרשום לעצמי אותם :)
:p
דיבור נגוע...:haha: |
|
|
| s0undw4v3 |
וואלה מתאים איזה מפגש
סוףסוף נפגוש אנשים מפה באמת
ואולי סוףסוף אני אעשה קמבאק לסצינה :o |
|
|
| warpedd_ |
| נראה מה מתבהר לקראת סופ"ש הבא.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by warpedd_
נראה מה מתבהר לקראת סופ"ש הבא.. |
סבבה
בואו נקבע כבר עכשיו איפה ניפגש........ ככה יהיה פחות מה לארגן ברגע האחרון
אגב,
אתה רואה איתמר??? לא ייגמר לי המלווה עד אז!!! אז כמו שאמרתי....... תכין את האוטו!!! :D :D :D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אז..........
יום שבת? עזריאלי, קומה שלישית במרפסת הזאת....... מתאים??? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אז..........
יום שבת? עזריאלי, קומה שלישית במרפסת הזאת....... מתאים??? |
בכיף ....
אין אוטובוסים...אז אני בא באופניים
:wtf: :crazy: |
|
|
| DjChook |
ראסמיי חחח
מה יש לעשות בעזריאלי בשבת ?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אז תציעו משהו אחר!!! תארגנו משהו!!! :P |
|
|
| DjChook |
אל תעצבן ת'י. 'תפוס ת'ך בפוני !
(פאק, כמה זמן לא אמרתי רועי
ROYYYY I MISS U)
בקיצר אני צריך בינתיים להתגבר על השפעת |
|
|
|
|