|
Vertaling liedjesnamen naar het Nederlands (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
motu - het rennende water [verrekijker hermengesel]
foto project - het 11e uur
veel te west - moederneuker
de chemische broers - het gouden pad [Iwans stampende hel hermengsel zonder gepraat] |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Zitten een paar zalige tussen over 't algemeen maarehm... toch ook veel slechte vertalers hoor :crazy: |
|
|
| Gladius |
| haha best topic ever! :D |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by Miss Z
welk liedje is dat? is dat een nieuwe van tijske... je weet wel die van tijske - verkeer
ahja
neo en meel - de roodharige albanees |
| quote: | Originally posted by Nyah
lol :D :D :D |
:haha: :haha: :haha: :haha: :D
Die van Miss Z von'k tot nu toe, echt al wel de beste... Kon ff nie meer, hilarisch :D :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Mark Otten - Paddestoelen Therapie (lichtschap mengsel)
Signum - Doordouwen
Bocht met Brian Adams - Geef niet op 2004 (alex goud en de geluid bezorgdienst mengsel)
Brommer - Als de Russen komen (vegende reetveters mengsel)
Modder Duivels - Muziek is leven
Zoutwater Meer - Afspraak
Sjon Askew - Neuk soldaat Ryan
Jan van Dale - Ik kan je niet laten gaan
BT - De kracht van zwaartekracht
Kaapstad - Bioscoop
Hersenongedierte - Nachtmerrie
Onderwereld - Donker en lang
Zeehond - Wachten op jou (negenentwintig palmbomen mengsel)
Piraat - De zon verlaten
Juweel - Intuitie (markus schulz koudehaven mengsel)
Verloren Stam - Spelletjesmeester (het digitale blondje mengsel) |
ik vin de hollandse vertaling ook niet slecht eigelijk, Sjon rofl :D |
|
|
| arj1o1 |
nog wat vertalingen van inhoudslozenummers:
Gestamp uit Brooklyn - Hard en Trots
Plaatjesdraaier Promotie tegen de Digitale Jongen - Serieuze beschadigingen
Bruine Schot vs. Grootmoeder Santana - Is het niet wild? |
|
|
| arj1o1 |
| edit: its cool to post twice |
|
|
| Eagle` |
riva voeturing danni mijnoog - van wie hou je nu (toekomstige bries mengsel)
polle van dijk - voor nen engel
demp - gemiste klop (hiver & hamer instrumentaal mengsel)
kamaya schilders - eindeloze golf
factor negen - laat me los (svenson en gielen mengsel)
die jeeej sneeuwman - en ze beginnen te shaken
bartjeeuh - in beweging (twee werelden mengsel)
cosmische poort - smelt de zee
herlus - klote maatschappij
fundamentele dageraad - kuise stoot (nu-kracht mengsel) :toothless
armin van de buren - blauwe angst |
|
|
| teknasia |
M.I.K.E. - Doe die lichten uit!
delerium - zwijg!
delerium - onschuldig
Ferry Corsten - Uitschot
maanman - geen angst hebben
Systeem F - Ween
Benedenwereld - geboren slipje :whip:
Andy Jager - Ga! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
alsie der al ni zou opstaan:
~ 04:19:55 ~ <@FusioN`--> np: [Cygnus X] Superstring (4:58)
~ 04:20:08 ~ <@FusioN`--> forum moderator - tangaslip voor dikke reet |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
~ 04:21:27 ~ <@FusioN`--> haha en the orange theme
~ 04:21:34 ~ <@FusioN`--> forum moderator - holland gaat ni mee olee olee |
|
|
|
|