return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
הגיע הזמן לסכם את השנה (pg. 2)
View this Thread in Original format
skelz
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
תגלית השנה בארץ : Inner & Outer / Informers


אחי אם לקרוא למשהו תגלית
אז זה לקובי..
יחסית לגילו
הוא תגלית ענקית
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by skelz
אחי אם לקרוא למשהו תגלית
אז זה לקובי..
יחסית לגילו
הוא תגלית ענקית


וואלה צודק.. מצטער שכחתי אותך
שהטראק שלו יהיה מפורסם הוא כבר יהפך לתגלית
:cool:
KosmiK-G8
טוב חברים זה הולך להיות ארוך...
יש לי בטן מלאה לשפוך על השנה הזאת...
אז ככה...
די גיי השנה סט השנה ואלבום השנה אין לי איך לבחור כי לא שמעתי כמעט בכלל סטים או אלבומים השנה..
האלבום היחיד ששמעתי דרך אגב היה של ארמין והוא היה בינוני

מפיק/יוצר השנה אין לי בעיה לבחור רק אחד אבל אני מעדיף לציין את החמישייה שעשתה לי את השנה פחות או יותר.. (יצא לי כבר לחשוב על זה לא מעט)
1. darren tate - בן אדם פשוט מלך חולה על רוב השחרורים שלו מהשנה הרים את רמת האפליפטינג הדי בינונית של השנה הזאת וריגש אותי כל פעם כמעט מחדש
2. gabriel & dresden - מפסידים ממש על חודו של קול מבחינתי...שנה ענקית לצמד הזה למה בחרתי בדארן..? סיבה אחת - הריגוש הרב יותר של כל שמיעה של טראק חדש שלו סיבה שניה..- עדיין יש לי זיקה חזקה יותר לקלאב טראנס כנראה מלפרוגרסיב
3. airbase - בהזדמנות זאת נציין שהוא גם תגלית השנה שלי כמה מהשחרורים שלו הם ללא ספק מועמדים ל-20 הגדולים של השנה בעל תואר דוקטורט למלודיות
4. hemstock & jennings - למה.??
mandrake-universal_soul__hemstock_and_jennings_remix
טראק מדהים מיוחד ממוקסס נהדר בידיהם זה הבולט שלהם ללא ספק אך לא היחיד בין רמיקסים משובחים רבים שהם הוציאו השנה וגם מספר טראקים בחודשים האחרונים
5. junkie xl - גבריאל ודרזדן הם הסיבה מספר אחת והעיקרית שהתחלתי לשמוע פרוגרסיב... הבחור הזה הוא הסיבה השניה
הרמיקס לסנטר אוף דה סאן מדהים
שלא לדבר על הרמיקס לדייב גאהאן ועוד כמה דברים שטעמם עדיין טרי באוזני למרות היותם ותיקים....

טראק השנה: אני חושב שקשה לי מאוד להחליט על זה ככה שרירותית...
הטראקים המועמדים העיקריים שלי הם (ויכול להיות שאני מפספס משהו)
Andain - Beautiful Things (Gabriel and Dresden Unplugged Mix)/ (photon project mix)
Unknown source - Nadjanema (Airbase 2003 Remix)
עזבו יש מלא.... אם אני יחליט לעשות מצעד יהיה הכי טוב

הרמיקס הטוב של השנה... ממממממ....
זה לא קל
ללא ספק מוטורסייקל גם הגרסה של ארמין וגם כמובן סוויפינג סטרינגס והציל של גבריאל ודרזדן כולן מוציאות את הטראק הזה גדול
יש עוד אני מניח...
b-tomcraft-loneliness__above_and_beyond_remix - סוף סוף עשו משהו ראוי מהזבל הזה ולא סתם ראוי אפילו ממש יפה
solarstone_presents_elizabeth_fields-speak_in_sympathy__neo_and_farina_unreleased_remix - מיקס מדהים לטראק הנהדר הזה

Moby - In My Heart (Ferry Corsten Mix) - לא התייחסו אליו יותר מדי יצא בסוף 2002 ואפשר להתייחס אליו מזכיר דברים ישנים של פרי...

עכשיו לתארים שאני שמח להעניק
הטראק הגרוע של השנה - אני מבקש לציין אם סתם מישהו לא מוכר לקח באס וביט חיבר ויצא חרא טראק אני לא מתחשב בזה...
טראק גרוע זה טראק שצריך גם מידה מסוימת של הכרה כדי שאז לגרוע אפשר יהיה להוסיף מאוס ומכאן גם שנוא

אז ככה
מקום חמישי:
push-journey of life/plastic boy-live another life
המילה חיים ממש לא עושה טוב למייק שחווה בכלל שנה זוועתית שהגיעה לשיאה בטראק הגרוע ביותר שלו סביר להניח תחת האליאסס פלאסטיק בוי
טראק שרמת הבושה שלו מגיעה לעד כדי כך שהבאס שאמור להיות תואם למלודיה מופיעה לפני המלודיה אליה הוא מותאם !!!!!
המשמעות המיידית היא חוסר הרמוניה
סגנונות הפרוגרסיב האוס דיפ למיניהן לא יכולות להתקיים ללא הרמוניה
מייק ידידינו כנראה חשב שקלאב טראנס לא זקוק להרמוניה אויייי כמה הוא טעה לצערנו זו לא היתה טעותו היחידה השנה מזל שראנק 1 הצילו לו את
journey lf life בגרסה לא רעה בכלל
גם כל מבול ההוצאות שלו השנה היה מיותר
מייק הוא מסוג היוצרים שבורכו ביצירת אווירה קצב וסאונד טובים בכל הטראקים שלו
במקום להשתמש בזה כדי לשדרג רעיונות קיימים
הוא משתמש בזה כדי לכסות על העדר מקוריות - התוצאה: טראקים שנשמעים מאוד מושקעים אבל לא קורה בהם דבר... משלא מבין על מה אני מדבר שישמע גרסאות של מייק לטראקים השנה...

מקום רביעי:
ferry corsten - rock your body rock
על פרי אין לי בטן מלאה כמו על מייק
סך הכל שנה סבירה שלו הוא לא היה בשיאו בדרך כלל ובכלל זאת הפאשלה הענקית שלו באי ההבנה שלו שכאשר מנסים ליצור משהו חדש ושונה ממה שרגילים צריך לעבוד הרבה לשרוף שעות אולפן ולא לרוץ עם זה ולהריץ את זה במועדונים
לפרי אולי יש פוטנציאל לשנות סגנון אבל המלצה אישית - תשאר ותעשה את משאתה יודע קלאב-טראנס אם הוא היה שומע את הטראק הזה לפני שנתיים והיו אומרים לו שזאת הולכת להיות יצירה שלו בשנת 2003 הוא היה פורש...
אל תפרוש פרי רק תעשה את משמצפים ממך...תשאר בקלאב טראנס

tiesto - traffic
לפני כשנתיים כאשר יצאה סנונית ראשונה מאלבום בכורה נפלא שלו לקח לי זמן לעקל את זה...
פלייט 643 היה קשה קצת לעיכול אך אלמנטים מסוימים בו כמו העליה הקטלנית והברייק אחריה נלמדו ונגנבו לטראקים אחרים והטראק של טיאסטו זכה למקום כבוד אוטומטי למרות שהיה לא מהבולטים ביותר באותה שנה
היה בו משהו סוחף אנרגטי
טראפיק זה פלייט 643 שהוציאו לו את האנרגיה הוציאו לו את הסחף ולאחר מכן עוד עברו עם פינצטה כדי להוציא את השאריות לוודא שלא נשאר בטעות
טראק חדש של טיאסטו לצערנו גורר לפני השמיעה הראשונה תגובות של טראק מדהים מאנשים מסוימים שפשוט לא יקבלו תעובדה שטיאסטו יכול להוציא חרא של טראק

אז קבלו את זה ישר בפרצוף טראפיק הוא טראק חלש יבש שמסוגל להמריא כמו שפרה מתה מסוגלת לעוף עם הפטמות שלה אחרי שחלבו אותם
השוואה אבסורדית? גם הטראק אבסורדי... לא מתאים לטיאסטו

מקום שני: crystal lake - everything!!!!
עכשיו באמת אין לי מה להגיד
כנראה שיצירת מוזיקה היא סוג של מדע מדויק
אתה לוקח 100 מ"ג חומר מילים מאת אתניקס או אריאל זילבר
מוסיף 200 קילו באס ישבנים רוטטים
ולבסוף מוסיף 300 טון סאונד יורו דאנס טראנסי הכי מרגיז בעולם
מה יש לך ביד.?
תלוי את מי אתה שואל כוסית מן המניין וטמבל מהשורה יגידו חידוש בן זונה
תשאלו אותי.?? קבלנו את המגיפה הבאה של המדינה אסון טבע מהלך והסיבה המרכזית שמטומטמות כמו רוני זוכות לדקות שידור ברדיו
מישהו הקשיב פעם למילים של סופרסטאר.????
מעניין מאוד כמה נמוך האיי קיו של כותב המילים בלהיט שמליח כל כך להוכיח שהישראלי המצוי לא באמת מבין במוזיקה...הוא רק חושב ככה

מקום ראשון:
dj vic feat. danna international - this is my dome
מילא הישראלי המצוי...
אבל גם הדי גיי מסובב התקליטים הישראלי המצוי קיבל תסמונת דאון שמשפיעה לו על האונה במוח שאחראית על בחירת הטראקים...
סקופ: לאחרונה מתנגן טראק שכולו 5 חודשים בערך ליציאתו...
מדהים אהה.??
עכשיו לחדשות הרעות
דנה אינטרנשיונל הורסת תטראק
אין מלודיה...
טראק לא סוחף בשיט
לשמוע אותו במועדון זה כמו לאכול ביצה רקובה לארוחת בוקר במסעדת יוקרה
המילים שדנה מוציאה מהפה צריכות לשמש בסיס לסאנד-אפ על הסצינה
גועל נפש טהור הטראק הכי נורא השנה שלא היה זוכה ליחס מצדי כטראק גרוע אלמלא היה כל כך נחרש במועדונים
למה????????
כי הוא והיא ישראלים.???
ולכל המתחסדים שחושבים שזה טראק טוב וסבבה לרקוד אותו במועדון או משהו דפוק שכזה תחשבו רגע על איזה מאות טראקים אחרים שיצאו לפני או עד תאריך יצאת החרא הזה מהאסלה של די גיי ויק
כל כך הרבה חומר איכותי לא מנוגן אבל קיא הביבים הזה
השתן המסריח שמכלה כל פינה באפי ובאוזני נחרש במועדונים בארץ..
וכל משלא מסכים איתי בנושא רק יחזק את הכדאיות בהגבלת מסיבות ל-22-23 פלוס כשאמנים גדולים באמת מגיעים לפה
משאוהב לאכול חרא שלא יתלונן שלא מביאים לא ארוחת גורמה

אסטה לה ויסטה בייבי מי יתן והשנה הבאה תהיה פוריה יותר

אהה ומילה טובה בכל זאת לכשרון ישראלי (חוץ מקובי וגיל שוורץ) אי סאונד ודי גיי פי אם עושים רושם של חברה מבטיחים!! המשיכו כך

וגם נקסט אקסיט!!! כבוד שהם ישראלים

ואלון הלפרין
תאמת אני מת לשמוע אותו מתקלט הטראקים שהוא הוציא בנתיים בחודשים האחרונים איכותיים ויפים והוא בכיוון הנכון מאוד!!!
coby
quote:
Originally posted by skelz
אחי אם לקרוא למשהו תגלית
אז זה לקובי..
יחסית לגילו
הוא תגלית ענקית


חח תודה אחי :D

אני יהיה התגלית של שנה הבאה חח
ADiSH
בן כמה אתה?
coby
quote:
Originally posted by ADiSH
בן כמה אתה?


15
Rising
ינעל העולםםםםםם כל פעם שאני בא להגיב להודעה הזאת נדפק לי האקספלורר

:whip: :whip: :whip:
Shahar
כל כמה זמן מעדכנים את הסקר הראשי ב
Music Discussion?
H.A.
Best DJ: Paul van Dyk
Best Producer: Ronski Speeed
Best Tune: Plastic Boy - Live Another Life
Best Remix: Laura Turner - Soul Deep (Signum Extended Club Mix)
Best Album: Ferry Corsten - Right of Way
Best Mix Compilation: Gatecrasher Resident Transmission 02
Best Set: Marco V @ Sensation White
חידוש:
Evolution - Walking On Fire (Blank & Jones Remix)
בהנחה שזה יכול להקרא חידוש
:rolleyes:

:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by H.A.
Best Tune: Plastic Boy - Live Another Life
:)



ת-ת-ב-י-י-ש ל-ך

H.A.
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ת-ת-ב-י-י-ש ל-ך

למה?
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ת-ת-ב-י-י-ש ל-ך


למה להתבייש?
גם לדעתי זה הקטע הטוב של השנה!
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement