return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Vanuit Salou!!!!!
View this Thread in Original format
D®eame®
Ja hhor, alweer zo'n vage Venlonaar die het niet kan laten. Ik zit hier vanuit Salou een beetje te netten(voor de eerste en laatste keer). FF een updeet!!

Positief:
- Het weer(30 graden en warmer iedere dag)
- Maar mooie vrouwen
- Dj Tiesto in de Pasha!(Zeeeeer goed):eyes:
- Het is een echte KRACHTTOUR
- Het eten!

Negatief:
- Heel veel TMF-Schreew-Hollanders
- Te weinig vrouwen:(
- Weinig volle gezellige disco's


Ach! Zolang ik maar bruin wordt!
De MZZLS!!!:D :D
TranceFool
Ja van dat vrouwenprobleem hadden wij in Lloret ook last:( . Gelukkig hebbie wel mooi weer.

ENJOY VACATION:D
Henkie_henk
haha geen vrouwen>?? althans nie veel?? das nie zo goed!!

Ach die gaan toch allemaal de 28e pas op vakantie.. richting Benidorm.. *oe* *oe*
Boss
have fun !
aan goede disco's is in salou idd een gebrek ja...
Blik
ach ja, ik weet precies wat je bedoelt, al zaten de disco's bij ons redelijk vol, alleen de kroegen niet echt

en de dames, ja, dat probleem had ik ook last van
Dj Lex
Waarom prijst iedereen dan altijd de Pacha helemaal de hemel in, terwijl het dus helemaal nix voor stelt blijkbaar?
IvanTanis
ik vond de pacha echt super gaaf, 2x geweest: holland party en tiesto. bij de holland party was het om het uur nederlandse skihut meezing carnaval muziek en het andere uur trance, wat erg goed klonk door de huis djs.
zondag tiesto vond ik helemaal te gek! iedereen los op de bekende platen als silence, voyage, home, 10 in 1, lost vagueness, such is life, insigma, faithless, urban train maar ook die hele vette fire & ice - out of darkness (innercity cd no2): "....Free...."
en als laatse The Prophet!
ook gooide hij bijna tegelijk kosheen - hide you met flight 643 eruit wat lekker klonk!
en ik vond de bass lekker hard staan daar. gpede muziek!
mzzl
Dj Lex
quote:
Originally posted by IvanTanis
ik vond de pacha echt super gaaf, 2x geweest: holland party en tiesto. bij de holland party was het om het uur nederlandse skihut meezing carnaval muziek en het andere uur trance, wat erg goed klonk door de huis djs.
zondag tiesto vond ik helemaal te gek! iedereen los op de bekende platen als silence, voyage, home, 10 in 1, lost vagueness, such is life, insigma, faithless, urban train maar ook die hele vette fire & ice - out of darkness (innercity cd no2): "....Free...."
en als laatse The Prophet!
ook gooide hij bijna tegelijk kosheen - hide you met flight 643 eruit wat lekker klonk!
en ik vond de bass lekker hard staan daar. gpede muziek!
mzzl


Ja die plaat met hide you is dus een bootleg. Vraag me niet wat dat is.
En die van Fire & Ice is idd helemaal geweldig. Die cd luister ik nog dagelijks. Echt 1 van zijn beste live sets.
En ik zei dat van de pacha, omdat die daar boven zeiden dat er niet echt leuke clubs zijn he :D
moogwai
quote:
Originally posted by Dj Lex
Waarom prijst iedereen dan altijd de Pacha helemaal de hemel in, terwijl het dus helemaal nix voor stelt blijkbaar?


Nou.. Pacha is dus zeker wel vet... het enigste nadeel (wat ook een voordeel is) is dat het er niet zo druk is (minder gezellig)... en je moet 20 minuten wachten op je kroket :(

Maar als er goede dj's zijn is het zeker de vetste club waar ik ooit ben geweest... alleen al het geluid is echt super.

Maar Salou is idd alleen Pacha (ligt eigenlijk niet eens in Salou, Snoopy's en Flashback... de rest is echt 10x niks.. Als je dit vergelijkt met Lloret is het maar matig.
Dj Lex
quote:
Originally posted by moogwai


Nou.. Pacha is dus zeker wel vet... het enigste nadeel (wat ook een voordeel is) is dat het er niet zo druk is (minder gezellig)... en je moet 20 minuten wachten op je kroket :(



* changes subject *
Sorry hoor, maar volgens mij eet iedereen tijdens het uitgaan.
Dat moet ik dus niet proberen, want als ik uitga, ben ik messtal helemaal blauw en als ik dan ga vreten, dan ik echt over me nek. Maar daar heeft volgens mij verder niemand last van.

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex


* changes subject *
Sorry hoor, maar volgens mij eet iedereen tijdens het uitgaan.
Dat moet ik dus niet proberen, want als ik uitga, ben ik messtal helemaal blauw en als ik dan ga vreten, dan ik echt over me nek. Maar daar heeft volgens mij verder niemand last van.


nou als ik gewoon ga stappen in de stad en flink zuip dan gaat er aan het einde toch graag het één en ander in :D pizza slice(of hele pizza :p ) friet, hamburger weet ik veel (komt er helaas ook wel weer eens uit :p ) maar als ik naar een party ga heb ik nooit zin om te vreten na zo'n feest, dan gaat er echt de eerst volgende 2 dagen geen hap door mijn keel!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Partyhardy!


nou als ik gewoon ga stappen in de stad en flink zuip dan gaat er aan het einde toch graag het één en ander in :D pizza slice(of hele pizza :p ) friet, hamburger weet ik veel (komt er helaas ook wel weer eens uit :p ) maar als ik naar een party ga heb ik nooit zin om te vreten na zo'n feest, dan gaat er echt de eerst volgende 2 dagen geen hap door mijn keel!


Verdwijnt je eetlust door pillen slikken ofzo???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement