|
Favoriete Producer & DJ in 2003!!!
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
Na de achthonderd threads over favoriete lied en van die zever (ni slecht bedoeld, gewoon lomp gezegd :p), ff veralgemenen:
Favoriete Dj: Paul van Dyk .. Eigenlijk nooit echt goed gekend, maar geen idee wat het is met deze DJ... hij pikt er denk ik gewoon de leukste plaatjes uit naar mijn smaak ofzow :)
Favoriete Producer: Gabriel & Dresden... needs no explanation :) |
|
|
| Miss Z |
Favoriete dj: Armin van Buuren
Favoriete producer: Lange
edit: bij producer kan ik er eigenlijk ook gabriel & dresden, agnelli & nelson, neo & farina ;), above & beyond, M.I.K.E. en nog vele andere hele goeie producers bij toevoegen... maar ik moest kiezen :nervous: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| vergeet uwe vriend airwave ni :cool: |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
vergeet uwe vriend airwave ni :cool: |
ahjaaaaa en natuurlijk airwave niet te vergeten... hij is en blijft een goede producer ondanks everything :rolleyes: |
|
|
| djKaid |
fav dj - Paul Van Dyk
producer - Lange |
|
|
| Tiger777 |
Dj: PvD (sinds die nog steeds indrukwekkende set op energy)
producer: hmnja... Ik zal er is over nadenken (geloof het of niet :p )
| quote: | | Na de achthonderd threads over favoriete lied en van die zever |
Dat was dus MIJN gezever :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Mehehehe
hi @ canadian dude btw, how did you get in here :D |
|
|
| Gladius |
dj: hmmmmmzzz armin of pvd... dno
producer: Jezper Söderlund aka Airbase |
|
|
| djcresto |
prod: mike
dj: armin, jon 'o' bir, mike |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Miss Z
ahjaaaaa en natuurlijk airwave niet te vergeten... hij is en blijft een goede producer ondanks everything :rolleyes: |
m.i.k.e. zo verloochenen
de haan zal 3 keer kraaien en iedereen zal het geweten hebben ! |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by pooley
m.i.k.e. zo verloochenen
de haan zal 3 keer kraaien en iedereen zal het geweten hebben ! |
check my edit! M.I.K.E. is een goeie producer & dj maar kmoest iemand kiezen...
en ja lange...
LNG - Inter City
Lange - I believe (lange 2003 rmx)
Firewall - Sincere
>>>  |
|
|
| basd |
DJ: Zal dit jaar Gayle San zijn, heb haar geloof ik drie keer gezien dit jaar en was echt drie keer TOP.
Producer: hmm.. denk Patrik Skoog, zowel Mankind 17 als Shine & Tracker zijn erg vette releases van hem dit jaar.
Maar het zal jullie waarschijnlijk niks boeien, tis geen trance he :p |
|
|
|
|