|
Favoriete Producer & DJ in 2003!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Favoriete DJ: Dit jaar 3 keer Armin gezien op AiB indoor, outdoor en 16 years Illusion en ik vond hem 3x ongelofelijk VET :crazy: M.I.K.E. 2 x keer op AiB indoor en outdoor en ik vond hem ook redelijk crazy sets neerplaten.
Producers/remixers:
Beste imo zijn dit jaar zonder leuteren Lange, Signum, Pulser, M.I.K.E. en Armin
Armin for prez !!!! :p |
|
|
| tor8024 |
Producer: uiteraard M.I.K.E. (the search for freedom, live another life, the seventh day, turn out the lights, cyber desire, etc.) :eyes:
DJ: Armin Van Buuren (2x gezien dit jaar, en hij was telkens fantastisch!!) :eyespop: |
|
|
| eieregooie |
Producer: Gabriel & Dresden (need I say more?)
DJ: toch Tiësto :D met dank aan Tiësto In Concert, Tiësto in de ArenA, Dance Valley, Tiësto In Concert DVD Release Party, Tiësto @ Versuz, en de nog te komen Tiësto @ Asta en Innercity.
Dat lijkt me wel genoeg voor 1 jaar :) Tenminste, was allemaal in de laatste 7 maanden.
Armin is toch een goeie runner up, mocht Tijs het morgen of overmorgen nog verknallen... Armin alleen nie zo vaak gezien... Alleen op Qontact en met zen Solo eind vorige maand. Op Dance Valley heb ik em gemist :/
En dan mag Tiësto wel weer als runner up voor Producer eigenlijk... Niet vanwege Traffic, maar wel vanwege zijn remixes van Skin, William Orbit en vooral Radiohead. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
... Armin alleen nie zo vaak gezien... Alleen op Qontact en met zen Solo eind vorige maand. Op Dance Valley heb ik em gemist :/
|
Je hebt niks gemist hoor.. Was een slechte set vond ik..
En nee, dat is niet alleen omdat ik niet zo'n tranceliefhebber ben, vond het gewoon een bij mekaar geraapt zootje plaatjes.
Moest mee omdat een vriend van mij em graag wilde zien, in ruil ging hij mee naar Monika Kruse (waar ie na vijf minuten alweer vertrokken was :)) |
|
|
| emmabiatch |
fav dj : Armin van Buuren natuurlijk. 8 keer gezien dees jaar en hij heeft mij geen eene keer teleurgesteld !
fav producer: denk wel dak vr gabriel & dresden kies dan, i love their remixes ! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Moest mee omdat een vriend van mij em graag wilde zien, in ruil ging hij mee naar Monika Kruse (waar ie na vijf minuten alweer vertrokken was :)) |
Monika was VET! :D Tenminste... wat ik er van gehoord heb dan, ze was al ff bezig toen ik aankwam daar geloof ik...
| quote: | Originally posted by emmabiatch
fav dj : Armin van Buuren natuurlijk. |
Goh wat een verrassing ;) |
|
|
| Meltos |
Favoriete DJ
Armin van Buuren
Armin & Tijs lage in de balance, Tijs omwille van TIC (zoiets maak je ma ene keer mee) en Armin, tja, Sensation, 16 years Illusion, A State of Trance... :D
Favoriete Producer(s)
Gabriel and Dresden
Opnieuw ff moete kieze tusse M.I.K.E. en Gabriel and Dresden, M.I.K.E. heeft al ongeloofelijk lekker producties gemaakt en gaat er zeker nog verscheidene make, ma 2003 was gewoon't jaar van Gabriel and Dresden, daar kan je gewoon niet buiten om... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Monika was VET! :D Tenminste... wat ik er van gehoord heb dan, ze was al ff bezig toen ik aankwam daar geloof ik...
|
Ik ben dan ook wel gebleven.. Was wel een lekkere set ja (haalde het niet bij Umek maar toch) |
|
|
| eieregooie |
Monika is Techno die ik nog wel kan waarderen :) Evenals Mistress Barbara
Hmm.. ik denk dat ik techno moet hebben met een female touch ;) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Owja qua techno is Mario Ranieri wel dé man voor mij :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Owja qua techno is Mario Ranieri wel dé man voor mij :D |
De gustibus non disputandem..
Maarre, dat vind ik (lees: vind IK) echt hersenloze tyfusherrie :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Het probleem bij techno is voor mij datter geen gevoel in zit en dus pokkesaai is (vind IK :p)... dus als het dan toch moet (als ik in de stemming ben) dan luister ik graag naar dingen waar tenminste wat energie in zit en waar ik helemaal hyped up van geraak... en daarvoor is schranz dan weer zalig... lekker hard gaan :) |
|
|
|
|