|
Eye-Riz promo thread
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Op vriendelijk verzoek van mevrouw zelf maak ik maar een speciale draad voor Iris a.k.a. Eye-Riz. Dit in navolging van RV :D en omdat ze er zelf (veels) te bescheiden voor is om het te doen :) .
De gigs:
- 18-12 Eye-Riz & C-jay @ cafe Hertog Jan te Amersfoort
Voor de mensen die graag in hokjes denken: twordt een progressive feestje. Exact adres van dat cafe is mij onbekend, maar het bevind zich op/aan de appelmarkt. Tis trouwens vanaf 21.00 tot 01.00 (met uitloopt tot 02.00). Ook fijn voor de mensen die een dag later weer moeten werken dus :) . Damage: NUL euro :) .
- 20-12 Eye-Riz cafe Highlander te Amsterdam
Adres: Jan van Galenstraat 285 hs, 1056 CA Amsterdam.
Genre: richting psy/goatrance.
voor de niet innercity gangers zeg maar :)
- 09-01 Eye-Riz and many, MANY others @ Utrechts Techno Platform
Wordt dus waarschijnlijk een technosetje lijkt me zo:toocool: . Meer info: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15329.html
For those who know: Up komt daar ook draaien.
Daarnaast draait ze ook op Addiction:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148791
Kortom, genoeg vermaak weer from the female dj Eye-riz :) :D .
Verder biedt Eye-Riz aan om d'r eigen mixcd's te verspreiden tegen kostprijs (meer geld mag altijd natuurlijk) of om deze te ruilen tegen interessante cd's cq platen.
(en mochten mensen nou ideeen hebben van: 'goh, dat is wel iets voor jou Iris, misschien dat je daar eens een demo naartoe moet sturen', SHOUT IT OUT ) |
|
|
| Optimus |
heb mailtje ook gehad:) Helaas kan ik donderdag al niet omdat ik de dag erna gewoon les heb en zaterdag Innercity.... anders was ik in ieder geval wel 1 keertje d'r komen supporten:D
Eye hooligan 4 life:toothless :thepirate |
|
|
| kolkiewolkie |
| Overigens ben ikzelf vanavond in Amersfoort vrijwel zeker van de party :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Gaat mevrouw dan ook weer hier posten, please please please?
Zou cool zijn namelijk, mis Iris! Snik snik!
Ik moet even kijken in mijn agenda, maar denk dat deze data niets gaan worden voor mij..sorry!
Rv heeft even voorrang op 3 januari, daarna is mijn geld op!
Maar ik blijf wel Eye-Riz fan! |
|
|
| kolkiewolkie |
| ongekend slappe hap weer van die hagenezen :D |
|
|
| Optimus |
| ow wacht, ik dacht dat je alleen de data van deze week heb genoemd:D 9 januari zal ik er ook bij zijn waarschijnlijk en Addiction vanzelfsprekend wel:D |
|
|
| New Wave |
Ik MOET komen van der, ik wordt gewoon gechanteerd door Iris :(
;) |
|
|
| franzelare |
ik was graag gekomen maar ik moet uit eten voor de zaak, ik heb al geprobeerd er onder uit te komen voor iets anders maar dat lukt niet :( misschien als we heel vroeg klaar zijn kom ik ff langs maar de vreet en zuiperij bij ons op het werk is meestal niet vroeg afgezopen...
veel plezier iedereen vanaaf en iris, veel suc6 |
|
|
| Chicane |
Kommaar hier met die CD zorg ik wil voor de verspreiding :clown:
en anders naar ID&T sturen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kommaar hier met die CD zorg ik wil voor de verspreiding :clown:
en anders naar ID&T sturen |
Ik zou er idd 1 naar Chicane sturen, dan bereikt hij de hele wereld via de mp3s :) Is best cool! :) |
|
|
| magrec |
| Jah wil wel vanavond maar zit met vervoer terug..:( |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Jah wil wel vanavond maar zit met vervoer terug..:( |
wat heb je daar voor over dan? |
|
|
|
|