return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Ontgoocheling van 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Meltos
Ontgoochelingen

De nogmaals uitgestelde release van "William Orbit - Barbers Adagio for Strings (Dj Tiesto Remix)", gaat deze ooit wel gereleasd worden :conf: (Misschien maart 2004..., wie gaat't zegge :( )

16 Year Illusion, was toch normaal TRANCE dees jaar hé, na ja, het was gewoon véél te hard, publiek ging toen uit de bol toen ze e stevig bas hoorde aankome, me not :( Enkel Armin (was weer geweldig :D & Cor vond'k serieus te pruimen)

Dat Armin op de 3de plaats stond dees jaar, die jonge verdiend beter, gaat absoluut niet zweven en blijft steevast me zen beide voete op de grond, da vin'k pas klasse!!!! Die jonge is helemaal TOP :D

Zoals al gezegd, veel te weinig TRANCE in de belgische discotheken :whip:


Hoogtepunten

Uiteraard Tiësto in Concert en Sensation White, da noem'k pas evenementen en kunnen ze hier in Belgie ver****** nog e puntje aanzuigen :whip: !!!

Vanaf november pas op't beta forum terecht gekomen, heb me al beklaagd da'k nie rapper gearriveerd ben :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
- Mensen die Tiesto met techno gaan associeren omdat ie toevallig een keer Max Walder of New time, new place draait :rolleyes: en denken dat ie dan ook maar op Awakenings moet gaan draaien.

Was dat niet omdat Tiesto dat zelf graag wilde? Ze hebben toen die poll gehouden toch?




quote:
Originally posted by basd
- Weer veel te veel mindere remixen van goede popnummers. En daar hoort voor mij ook die remix van Evanescence - Hello bij. Het origineel is gewoon te mooi.

Het origineel is ook heel mooi... Maar die G&D vs. Trifactor remix... OMG!!! En natuurlijk is die voor een groot deel zo mooi omdat het origineel zo mooi is, maar dat maakt de remix er niet minder op.

Die nieuwe remix ervan... die bren f remix ofsow... die sucked echt! Enorm offbeat gewoon... duidelijk een die mee probeert te liften op de remix van G&D




quote:
Originally posted by djcresto
Enja wat gezegd over traffic, hij geeft zelf toe dat hij het nummer maakte om eens snel in een setje te draaien, kan hij eraan doen dat iedereen dat plaatje goed vindt en wil kopen.

Volgens mij is die Traffic enorm gepushed, want ik vond em nou nie zo commercieel klinken ofsow (nu associeer je em met commercie natuurlijk, maar of de sound op zich vind ik niet bepaald commercieel)

Had eerder verwacht dat Faithfulness wel op de radio te horen zou zijn...
basd
quote:
Originally posted by eieregooie
Was dat niet omdat Tiesto dat zelf graag wilde? Ze hebben toen die poll gehouden toch?

Volgens mij niet.. Ik kan het fout hebben maar ik denk eigenlijk niet dat Tiesto daar zelf mee gekomen is..

En van die poll weet ik ook niks.. Al moet ik zeggen dat ik het niet helemaal gevolgd heb, kon toch al wel voorspellen dat het niet zou gebeuren.
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Volgens mij niet.. Ik kan het fout hebben maar ik denk eigenlijk niet dat Tiesto daar zelf mee gekomen is..

En van die poll weet ik ook niks.. Al moet ik zeggen dat ik het niet helemaal gevolgd heb, kon toch al wel voorspellen dat het niet zou gebeuren.


Tiësto heeft ooit weleens gezegd dattie graag een keer op Awakenings zou willen draaien om eens een echte techno set te doen.

En die poll was als ik het me goed herinner nog pretty close... 48% voor ofzo...
basd
quote:
Originally posted by eieregooie
Tiësto heeft ooit weleens gezegd dattie graag een keer op Awakenings zou willen draaien om eens een echte techno set te doen.

En die poll was als ik het me goed herinner nog pretty close... 48% voor ofzo...

Dan weet je alweer meer dan ik..

En da's wel close ja, die poll, zal wel niet alleen maar 'Awakenings-publiek' geweest zijn dat gestemd heeft..

Nou ja, het zal wel :)
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by eieregooie
Die nieuwe remix ervan... die bren f remix ofsow... die sucked echt! Enorm offbeat gewoon... duidelijk een die mee probeert te liften op de remix van G&D


Ach, tis niet op het niveau van de G&D remix, maar kvindem ook prachtig :P

de gustibus et colores non est disputandum :whip:
emmabiatch
hoogtepunten:

- Tiësto in concert, blijft echt een speciaal feest, dvd geeft me nog steeds kippenvel
-Armin solo @ asta, net zoals miss Z zei; alles was gewoon perfect: de sfeer, Armin, de set, de mensen, locatie,...
-dancevalley vond ik echt wel vet: mooi weertje, mijn 3 fav dj's, bloemen die uit de lucht vielen,....


ontgoochelingen:

-Armin had inderdaad op een hogere plaats moeten eindigen maar dat komt wel goed volgend jaar denk ik ;)
-de hype rond Tiësto, ik zeg niet dat Tiësto slechter draait ofzo maar de feestjes waar Tiësto draait zijn gewoon niet meer gezellig, véél te véél volk en dan kan je gewoon niet meer genieten.
-ze zouden in België minstens 1xper maand een goeie (trance)dj moeten laten komen draaien

vr mij was 2003 echt wel geslaagd hoor.... (mag nt klagen!)
Eagle`
nou ja leuk dat je niet klaagt, op ieder euro feestje met armin ben je praktisch aanwezig, denk is aan de rest van ons :p
cyberia
bwah ontgoocheling ni echt ma kvin het wel nog steeds jammer dat er zo zelkens een zinloos geflame ontstaat over het zogezegd 'overhypen' van bepaalde dinges. neem nu gabriël en dresden, of tiësto dat juist het zelfde lot ondergaat als oakenfold en waarschijnlijk armin en pvd ook wel zullen meemaken omdat ze net zo razendpopulair aan het worden zijn,maar ja....
djcresto
quote:
Originally posted by cyberia
bwah ontgoocheling ni echt ma kvin het wel nog steeds jammer dat er zo zelkens een zinloos geflame ontstaat over het zogezegd 'overhypen' van bepaalde dinges. neem nu gabriël en dresden, of tiësto dat juist het zelfde lot ondergaat als oakenfold en waarschijnlijk armin en pvd ook wel zullen meemaken omdat ze net zo razendpopulair aan het worden zijn,maar ja....


couldn't agree more

djcresto
één van de grotere ontgoochelingen gaat worden vanavond niet in cherry geraken........:confused: :sadgreen: :sadgreen:
pooley
Idem
he #@|"'&éè!çà(&"'§
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement