return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Ontgoocheling van 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eagle`
die donna set was zo slecht niet ie was praktisch net hetzelfde als zen versuz set
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Tiësto heeft ooit weleens gezegd dattie graag een keer op Awakenings zou willen draaien om eens een echte techno set te doen.

En die poll was als ik het me goed herinner nog pretty close... 48% voor ofzo...


Ei heeft gelijk, er was een poll hierover op de awekeningsite.


En verders mijn waarde Belgische vrienden heb ik weinig tegenvallers dit jaar gehad op tarnce-gebied. Wellicht gisteren enigszins, het was te druk en te warm in de Asta (Den Haag) bij Tiesto, maar dat was maar een kleine tegenvaller.

Ooh ja, der zijn weinig goede/kwalitatieve trance cd's uitgekomen dit jaar, in jaren zo weinig cd's gekocht dan dit jaar. Beter wordt dat volgend jaar beter.
pooley
VA - La Rocca - Marko on Sundays (2003)

topper !
Buoyant
innercity was een kleine ongoocheling kwa trance en dan mag je wel eens klagen omdat het me in totaal zo´n 80 euro gekost heeft, maar verder kan ik mij op dit moment geen echte ontgoochelingen bedenken.
lievez
Miss Z >> - Iemand die ik heb leren kennen, die ik liever niet had leren kennen!

>> fusion das op u denkek ;)


-Commercialisering Tiesto spijtig genoeg :(
-16 y Illu met een zwak trance gehalte
-Weinig Trance feesjes in BE :(
Miss Z
quote:
Originally posted by lievez
Miss Z >> - Iemand die ik heb leren kennen, die ik liever niet had leren kennen!

>> fusion das op u denkek ;)


Neen... het is ZEKER NIET op fus bedoeld! :whip: ksnap niet hoe je op zo een idee komt!

Edit: voor iedereen die het echt wil weten: die persoon die ik liever niet had leren kennen is GEEN beta of tranceaddict!
pooley
zoveel...
life sucks
lievez
't was ma om te zeveren eh Zehra :)
Cosmic
Oke, komt ie:

* Het steeds maar weer uitstellen van Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix)!!!
* De hardtrance scene die al meer dan een jaar op zn ruggetje ligt
* De prijzen van (grote) feesten rijzen echt de pan uit

Dat was het wel
Miss Z
quote:
Originally posted by lievez
't was ma om te zeveren eh Zehra :)


ok... ;)

[BE]FusioN`--
ik kan daar nochtans ni mee lachen :|

zehra :|

da vergeef ik u nooit :|

:|
Miss Z
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
ik kan daar nochtans ni mee lachen :|

zehra :|

da vergeef ik u nooit :|

:|


;) en dat is zeker je ontgoocheling van 2003! want that's what this thread is all about!!! ;)

/me in mod-training :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement