return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רוני סופרסטאר
View this Thread in Original format
Dj FederalBI
אני פותח היום MTV
וגיליתי שעשו גרסא אנגלית לרוני-סופרסטר בול אותם מילים ומנגינה רק מתורגם לאנגלית מבוצע ע"י זמרת שחומת עור גם אתם שמת לב?
TinkerbeL
עשו את זה במלא שפות........ דיברו על זה בגיא פינס

אני לא אוהבת אותה! השם שלה מרגיז אותי...........
NyKoN
רוני זה שם מרגיז?

לא התלהבתי מהשיר
אבל היא שווה
:D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by NyKoN
רוני זה שם מרגיז?

לא התלהבתי מהשיר
אבל היא שווה
:D



השיר מסחרי מידי והיא מעצבנת
AnthemFreak
השיר המקורי סזה באנגלית
רוני המסריחה הזאת עשתה גרסא בעיברית
סתם העתק.. עלק עושים זאת התקדמות במוזיקה הישראלית
בעעע
אבל הייתי מזיין את רוני:D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Dj FederalBI
אני פותח היום MTV
וגיליתי שעשו גרסא אנגלית לרוני-סופרסטר בול אותם מילים ומנגינה רק מתורגם לאנגלית מבוצע ע"י זמרת שחומת עור גם אתם שמת לב?


ואיי הרגע ראינו את זה
איזה אחת כושית שרה את זה
H.A.
גם אני ראיתי את זה
אבל שום דבר לא ישנה את העובדה שהייתי עושה לרווני הזו טובה או שניים
:D
Dj FederalBI
כן הייתי בודק לה שסתומים ומנועים
אבל בכל זאת השיר לא משנהו גם לא באנגלית
DjChook
חחחח קנו עליו זכויות יוצרים בהמון מדינות
אני אישית שמעתי שיש ביוונית שזה מאד משעשע
וכמובן לנו יש את העברית

עכשיו היא פצצת מין והשיר חמוד לדעתי
Shahar
היא פצצה אבל אחותה יותר...

Dj Black
Jamelia - Superstar

זה שם השיר באנגלית
:D
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
היא פצצה אבל אחותה יותר...


הייתי עושה גם לה טובה וגם לאחותה
אפילו שתיים..
ובזוגות :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement