|
רוני סופרסטאר
|
View this Thread in Original format
| Dj FederalBI |
אני פותח היום MTV
וגיליתי שעשו גרסא אנגלית לרוני-סופרסטר בול אותם מילים ומנגינה רק מתורגם לאנגלית מבוצע ע"י זמרת שחומת עור גם אתם שמת לב? |
|
|
| TinkerbeL |
עשו את זה במלא שפות........ דיברו על זה בגיא פינס
אני לא אוהבת אותה! השם שלה מרגיז אותי........... |
|
|
| NyKoN |
רוני זה שם מרגיז?
לא התלהבתי מהשיר
אבל היא שווה
:D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רוני זה שם מרגיז?
לא התלהבתי מהשיר
אבל היא שווה
:D |
השיר מסחרי מידי והיא מעצבנת |
|
|
| AnthemFreak |
השיר המקורי סזה באנגלית
רוני המסריחה הזאת עשתה גרסא בעיברית
סתם העתק.. עלק עושים זאת התקדמות במוזיקה הישראלית
בעעע
אבל הייתי מזיין את רוני:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Dj FederalBI
אני פותח היום MTV
וגיליתי שעשו גרסא אנגלית לרוני-סופרסטר בול אותם מילים ומנגינה רק מתורגם לאנגלית מבוצע ע"י זמרת שחומת עור גם אתם שמת לב? |
ואיי הרגע ראינו את זה
איזה אחת כושית שרה את זה |
|
|
| H.A. |
גם אני ראיתי את זה
אבל שום דבר לא ישנה את העובדה שהייתי עושה לרווני הזו טובה או שניים
:D |
|
|
| Dj FederalBI |
כן הייתי בודק לה שסתומים ומנועים
אבל בכל זאת השיר לא משנהו גם לא באנגלית |
|
|
| DjChook |
חחחח קנו עליו זכויות יוצרים בהמון מדינות
אני אישית שמעתי שיש ביוונית שזה מאד משעשע
וכמובן לנו יש את העברית
עכשיו היא פצצת מין והשיר חמוד לדעתי |
|
|
| Shahar |
| היא פצצה אבל אחותה יותר... |
|
|
| Dj Black |
Jamelia - Superstar
זה שם השיר באנגלית
:D |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Shahar
היא פצצה אבל אחותה יותר... |
הייתי עושה גם לה טובה וגם לאחותה
אפילו שתיים..
ובזוגות :) |
|
|
|
|