return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חג שמח!!!
View this Thread in Original format
Segev
http://optusxmas.optin.com.au/cgi-b...h/penguin1.html

:D
KrazyDJs
חג שמייח בני אדם..
אל תאכלו הרבה סופגניות..תקבלו כאב בטן..
nFaivel
חג שמחחח:eyespop:
יאלה אמא שלי מכינה לי לביבות:D
TTman
חג שמח ומדהים לכולםםםםםםםםםם
HyPeRSoNiC
חג שמח אנשיםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

ותירגעו עם הסופגניות! זה איזה 400 קלוריות כל אחת!!!
LA©
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ותירגעו עם הסופגניות! זה איזה 400 קלוריות כל אחת!!!


איזה שטויות..... תאכלו, ותאכל מה שבא לכם וכמה שבא לכם!!!!!!!!!!!!

חג שמח חברס!
skelz
חג שמח חברים
לכל אלה שיוצאים לבלות..
תעשו חיים.. תרקדו.. תשתו.. תצחקו
אבל הכי חשוב תשמרו על עצמכם

:)

nFaivel שמור לי כמה לביבות! :)
Biondo
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חג שמח אנשיםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

ותירגעו עם הסופגניות! זה איזה 400 קלוריות כל אחת!!!


בונא אחי חבל שלא קראתי קודם
חזרתי ממסיבה לנוער אכלתי 12 סופגניות
אני רוצה למות!

אויש איזה כאב!
DjChook
כל מה שאכלתי היום :

חצי סופגניה

אני גאה :)

סעמק אני חייב לטעום סופגניה עם ממרח חלבה
אמרו שוס

אין אבל על ריבת חלב / וניל / שוקולד

בקיצר.. ריבה סאקס
Hell_Copter
חג שמח חבריה...

עדיין לא אכלתי סופגניה אחת נורמלית... כי בצבא בקושי מביאים לנו דני הקמצנים האלה...
אולי השבוע יפנקו...

בכל אופן...
יש לי פה איפשהו בבית איזה מיני סופגניה שההורים שלי קנו אז אני יאכל אותה עכשיו... בשביל לקבל טעם

coby
חחח הפינגוין הזה תותח


הכי כיף לרשום שם

u are so gay

או משו מצחיק כזה..



edit:

אה וחג שמח :)
AnthemFreak
חחחחחחחגגגגגגגגגגגגגגגג שמחחחחחחחחחחחח!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement