|
חג שמח!!!
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
חג שמייח בני אדם..
אל תאכלו הרבה סופגניות..תקבלו כאב בטן.. |
|
|
| nFaivel |
חג שמחחח:eyespop:
יאלה אמא שלי מכינה לי לביבות:D |
|
|
| TTman |
| חג שמח ומדהים לכולםםםםםםםםםם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חג שמח אנשיםםםםם!!!!!!!!!!!!!!
ותירגעו עם הסופגניות! זה איזה 400 קלוריות כל אחת!!! |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ותירגעו עם הסופגניות! זה איזה 400 קלוריות כל אחת!!! |
איזה שטויות..... תאכלו, ותאכל מה שבא לכם וכמה שבא לכם!!!!!!!!!!!!
חג שמח חברס! |
|
|
| skelz |
חג שמח חברים
לכל אלה שיוצאים לבלות..
תעשו חיים.. תרקדו.. תשתו.. תצחקו
אבל הכי חשוב תשמרו על עצמכם
:)
nFaivel שמור לי כמה לביבות! :) |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חג שמח אנשיםםםםם!!!!!!!!!!!!!!
ותירגעו עם הסופגניות! זה איזה 400 קלוריות כל אחת!!! |
בונא אחי חבל שלא קראתי קודם
חזרתי ממסיבה לנוער אכלתי 12 סופגניות
אני רוצה למות!
אויש איזה כאב! |
|
|
| DjChook |
כל מה שאכלתי היום :
חצי סופגניה
אני גאה :)
סעמק אני חייב לטעום סופגניה עם ממרח חלבה
אמרו שוס
אין אבל על ריבת חלב / וניל / שוקולד
בקיצר.. ריבה סאקס |
|
|
| Hell_Copter |
חג שמח חבריה...
עדיין לא אכלתי סופגניה אחת נורמלית... כי בצבא בקושי מביאים לנו דני הקמצנים האלה...
אולי השבוע יפנקו...
בכל אופן...
יש לי פה איפשהו בבית איזה מיני סופגניה שההורים שלי קנו אז אני יאכל אותה עכשיו... בשביל לקבל טעם |
|
|
| coby |
חחח הפינגוין הזה תותח
הכי כיף לרשום שם
u are so gay
או משו מצחיק כזה..
edit:
אה וחג שמח :) |
|
|
| AnthemFreak |
| חחחחחחחגגגגגגגגגגגגגגגג שמחחחחחחחחחחחח!!! |
|
|
|
|