|
Armada cd's (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Nice nice nice... moet ik beslist hebben! Op die boot geven ze vast wel wat korting op deze cd-tjes, toch? :D |
|
|
| Gotcha85 |
CD2 van Armin lijkt me wel leuk, zit tenminste nog een goede opbouw in. CD1 gaat volgens mij een beetje snel vervelen, gewoon een opeenvolging van trancetoppertjes.
Kijk meer uit naar de CD's van Markus en de vinyl samplers of course ;) |
|
|
| Glaniskanis |
@ Snuggle
Compilaties levert meestal het meest op voor een artiest aangezien er door de bank genomen veel meer exemplaren van verkocht worden
Is nog maar te bezien hoeveel Robert ervan ziet tho aangezien zn plaat al gelicenseerd is aan Armada en daardoor voor Armin "gratis" te gebruiken valt op zn compilatie
Markus zn CD is superlekker :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Markus zn CD is superlekker :) |
Jij wilt toch niet zeggen.... :whip: |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Robert, wel gefeliciteerd! Wat levert dat nou op aan Royalties? ;)
|
hopelijk genoeg voor een leuke vakantie ofzo :)
om eerlijk te zijn weet ik het niet, maar van andere mensen hoor ik dat het nog best leuk kan worden zo :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Jij wilt toch niet zeggen.... :whip: |
:D :D :D :D :D :D
Ik moet er een recensie over schrijven voor PF en PS, dus .. ;) |
|
|
| MaGiK54 |
*schop*
- This Monday we will release the Markus Schulz double compilation: Coldharbour Sessions.
Check out www.party931.com and try to win copies.
- On 23rd March Armin van Buuren's A State of Trance compilation gets its release in the US and Canada. On 25th March in Signapore and Malaysia and Holland will follow on 29th March. Most other territories will release in April. We will announce more info about this soon.
(www.armadamusic.nl |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:D :D :D :D :D :D
Ik moet er een recensie over schrijven voor PF en PS, dus .. ;) |
Mag tie wel een keer binnenkomen :rolleyes: :rolleyes:
El Sandro, schiet eens op, heb meer te doen het weekend :D |
|
|
| SnuggLe |
Heb nu de nieuwe Schulz aanstaan, klinkt tot nu toe erg goed!
Voor de mensen die hem kopen: goed de inlay lezen ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb nu de nieuwe Schulz aanstaan, klinkt tot nu toe erg goed!
Voor de mensen die hem kopen: goed de inlay lezen ;) |
Wat staat er dan of is dat een lokkertje om de cd te kopen ;)
Ga hem dinsdag wel halen, mag aannemen dattie dan wel in de Free ligt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat staat er dan of is dat een lokkertje om de cd te kopen ;)
Ga hem dinsdag wel halen, mag aannemen dattie dan wel in de Free ligt. |
Ik mag niets zeggen :D
Nu geef ik wel toe dat ik cd2 beter vindt dan 1. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat staat er dan of is dat een lokkertje om de cd te kopen ;)
Ga hem dinsdag wel halen, mag aannemen dattie dan wel in de Free ligt. |
Ik hoop 't want op freerecordshop.nl hebben ze er nog nooit van gehoord (of die zoekfunctie werkt voor geen meter -- of ik werk nog voor geen meter :) ben net wakker) terwijl die cd van Marco V al wel te pre-orderen is.
BTW als ik zoek op "Markus" is alles wat ik krijg een hele rits schlager-cd's... :whip: :D |
|
|
|
|