|
Armada cd's (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Heeft iemand de cd van Markus al ergens zien liggen ?? |
|
|
| Chicane |
dancegrooves.com daar kan je hem kopen
In nederland komtie pas eind deze maand, nederland is zo'n beetje het laatste land waar die cd uitkomt. Eerst amerika en azië :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
dancegrooves.com daar kan je hem kopen
In nederland komtie pas eind deze maand, nederland is zo'n beetje het laatste land waar die cd uitkomt. Eerst amerika en azië :( |
Dank voor de reactie, hoe kan je betalen via dancegrooves. Heb geen creditkaart dus het moet anders als ik via hun bestel.
Dacht trouwens dat jij Armada boycotte ;) |
|
|
| Chicane |
Incasso of overboeking is ook gewoon mogelijk (Land en taal op Nederland zetten bij de order verwerking nadat je op Submit Order hebt gedrukt), duurt dan alleen een dag langer afhankelijk bij welke bank je een rekening hebt lopen dan bij bv een creditcard betaling, maar een dag meer maakt ook niet veel uit toch? :D
En ja, ik baal wel dattie op Armada uitkomt, had toch liever een Nettwerk of Virgin cd verwacht :) Maar goed, deze 20 euro is dan wel goed besteed aan Armada :p |
|
|
| moogwai |
| Als je bij de Rabobank zit kun je bij DanceGrooves direct online betalen (weet niet of dit voor andere banken ook gaat). Ik wacht nog ff op Armin's compilatie en dan plaats ik ook een ordertje. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Als je bij de Rabobank zit kun je bij DanceGrooves direct online betalen (weet niet of dit voor andere banken ook gaat). Ik wacht nog ff op Armin's compilatie en dan plaats ik ook een ordertje. |
Met Postbank ook, al vaak besteld en werkt perfect. |
|
|
| ambs |
thanks babe!! gister nog ff geluisterd en vandaag had ik m'n cd binnen! WOEIII!!! |
|
|
| MaGiK54 |
MaGiK54 heeft ASOT 2004 binnen.
[Ambsmode on]
woeeeeeeeeeei
[Ambsmode off]
MaGiK54 is dus blij :D |
|
|
| Robert |
| heb hem ook sinds vanochtend samen met vinyl sampler 1, wooeeii! :) |
|
|
| ambs |
WOOOEEIIII!!! Hij's echt geweldig!!
Ben echt helemaal happy met Coldharbour Sessions 2004 en ASOT 2004 :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb nu de nieuwe Schulz aanstaan, klinkt tot nu toe erg goed!
Voor de mensen die hem kopen: goed de inlay lezen ;) |
Wat bedoelde je nou met goed de inlay lezen. Zeker dat wij als "tranceaddicts" bedankt worden door Markus of doelde je toch ergens anders op ? |
|
|
|
|