return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מותק ההורים השתגעו
View this Thread in Original format
DjChook
אתם לא מבינים מה הולך פה

ההורים ביקשו ממני לארגן את המערכת בשביל שיהיה מוזיקה
אמרתי להם שאין לי מוזיקה בשבילהם אז אחת החברות שלהם הביאה דיסקים שהיא הורידה מקאזה

פתאום אני יורד למטה רואה 40 אנשים בני 50 רוקדים ל
VENGABOYS
אתה תותח
שירים של אסקימו לימון
טראנסים מוזרים


בקיצר.... סטנד אפ קומדיייי

הכי מצחיק אבא שלי בא אלי ביציאה

"חן תסתובב עם הפונץ' שיהיה בר אקטיבי"

:nervous:
ADiSH
חחחחחחחחח
לפני שבוע בערך בסתכלתי על הדיסקים של ההורים שלי
ומצאתי שם 3 אלבומים של טראנס מ95:wtf:

:stongue:
KrazyDJs
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
vengaboys
חחחחחחח
זה היה טוב
:crazy: :haha: :wtf: :eyespop:


תאמת עכשיו שאני חשוב על זה שוב..
זה קצת מפחיד..:nervous: :wtf: :sadgreen:
DjChook
עכשיו הם נרגעו .. אחרי שעה של שירה בציבור הם סוף סוף נרגעו

עכשיו אני בא לצאת לשבת עם חברים בהרצליה

נחשו מה
כל הרחוב חסום במכוניות שלהם :(
וגשם אז גם אף אחד לא מוכן להוציא את הרכב שלו

ררררררררררררר
אני תקועעעעעע
Hell_Copter
מוזר.... הנוער של פעם!!!

העיקר אתה רצית להשאר בבית בשביל זה...
אבל בר אקטיבי.. אחד החזקים!!
DjChook
תראה. תשמע... רציתי לצאת אבל הם חסמו את כל הרחוב הקטן והמסכן שלי עם המכוניות שלהם

אז הייתי צריך לחכות שאיזה חבר יאסוף אותי

בסוף סתם נסענו להסתובב בהרצליה, לא משהו רציני
coby
חחחחחחחחח חזק

איזה תותחים ההורים שך
Rising
LOL :p
-CosmicFire-
חחחח
נגנבתי ממך עכשיו
באמת סיפור מהסרטים
טוב שהם לא שמו פונצ' בסופגניות
TTman
כן, גם אצלי יש פתאום את הסרטים האלה שההורים מתחילים לרקוד עם החברים שלהם פה בבית

אבל לא לטראנסים
חחחח

אבל עדיין זה שיא הצחוקים

:D

warpedd_
quote:
Originally posted by DjChook


אז הייתי צריך לחכות שאיזה חבר יאסוף אותי



על הגב שלו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
על הגב שלו?


לא הבנת!!
חן היה שבור בגלל שלא היה לו איך לקחת את האוטו
אז הוא חיכה שחבר שלו יבוא לאסוף את החלקים שלו ואז הם יצאו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement