|
מותק ההורים השתגעו
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אתם לא מבינים מה הולך פה
ההורים ביקשו ממני לארגן את המערכת בשביל שיהיה מוזיקה
אמרתי להם שאין לי מוזיקה בשבילהם אז אחת החברות שלהם הביאה דיסקים שהיא הורידה מקאזה
פתאום אני יורד למטה רואה 40 אנשים בני 50 רוקדים ל
VENGABOYS
אתה תותח
שירים של אסקימו לימון
טראנסים מוזרים
בקיצר.... סטנד אפ קומדיייי
הכי מצחיק אבא שלי בא אלי ביציאה
"חן תסתובב עם הפונץ' שיהיה בר אקטיבי"
:nervous: |
|
|
| ADiSH |
חחחחחחחחח
לפני שבוע בערך בסתכלתי על הדיסקים של ההורים שלי
ומצאתי שם 3 אלבומים של טראנס מ95:wtf:
:stongue: |
|
|
| KrazyDJs |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
vengaboys
חחחחחחח
זה היה טוב
:crazy: :haha: :wtf: :eyespop:
תאמת עכשיו שאני חשוב על זה שוב..
זה קצת מפחיד..:nervous: :wtf: :sadgreen: |
|
|
| DjChook |
עכשיו הם נרגעו .. אחרי שעה של שירה בציבור הם סוף סוף נרגעו
עכשיו אני בא לצאת לשבת עם חברים בהרצליה
נחשו מה
כל הרחוב חסום במכוניות שלהם :(
וגשם אז גם אף אחד לא מוכן להוציא את הרכב שלו
ררררררררררררר
אני תקועעעעעע |
|
|
| Hell_Copter |
מוזר.... הנוער של פעם!!!
העיקר אתה רצית להשאר בבית בשביל זה...
אבל בר אקטיבי.. אחד החזקים!! |
|
|
| DjChook |
תראה. תשמע... רציתי לצאת אבל הם חסמו את כל הרחוב הקטן והמסכן שלי עם המכוניות שלהם
אז הייתי צריך לחכות שאיזה חבר יאסוף אותי
בסוף סתם נסענו להסתובב בהרצליה, לא משהו רציני |
|
|
| coby |
חחחחחחחחח חזק
איזה תותחים ההורים שך |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחח
נגנבתי ממך עכשיו
באמת סיפור מהסרטים
טוב שהם לא שמו פונצ' בסופגניות |
|
|
| TTman |
כן, גם אצלי יש פתאום את הסרטים האלה שההורים מתחילים לרקוד עם החברים שלהם פה בבית
אבל לא לטראנסים
חחחח
אבל עדיין זה שיא הצחוקים
:D |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז הייתי צריך לחכות שאיזה חבר יאסוף אותי
|
על הגב שלו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
על הגב שלו? |
לא הבנת!!
חן היה שבור בגלל שלא היה לו איך לקחת את האוטו
אז הוא חיכה שחבר שלו יבוא לאסוף את החלקים שלו ואז הם יצאו |
|
|
|
|