return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Het kon gewoon niet beter!!!
View this Thread in Original format
Ries'79
Gister heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de enige echte muziek tempel in nederland! De HMH in amsterdam, en nee daar was geen dance party maar een concert van Kane. Nou weet ik het is hier geen pop/rock forum, maar na afloop gebeurde er iets waar ik alleen van heb kunnen dromen een after met: de huidige nummer 12 van de wereld mijn hero jullie hero SANDER KLEINENBERGGGGGGG!!!!
Denk dat 80% van de aanwezige nog nooit van deze held gehoord hadden, maar voor mij had het geen betre dj kunnen zijn....
Wat een top tunes, remixes van u2 with or without you :crazy: , Dido en natuurlijk all time favorite MY LEXION!!

Conclussie afterparty was beter dan het concert!
Fijne zondag
Donna
KUTTTTTTT hier baal ik dus 30.000 keer erger van dat ik dat gemist heb dan innercity ooit zou doen.

BAHBAHBAH!!!!!

Wat zal dat retevet zijn geweest zeg!!!

/me is dikjaloers!!
magrec
quote:
Originally posted by Ries'79
Gister heb ik weer eens een bezoek gebracht aan de enige echte muziek tempel in nederland! De HMH in amsterdam, en nee daar was geen dance party maar een concert van Kane. Nou weet ik het is hier geen pop/rock forum, maar na afloop gebeurde er iets waar ik alleen van heb kunnen dromen een after met: de huidige nummer 12 van de wereld mijn hero jullie hero SANDER KLEINENBERGGGGGGG!!!!
Denk dat 80% van de aanwezige nog nooit van deze held gehoord hadden, maar voor mij had het geen betre dj kunnen zijn....
Wat een top tunes, remixes van u2 with or without you :crazy: , Dido en natuurlijk all time favorite MY LEXION!!

Conclussie afterparty was beter dan het concert!
Fijne zondag



:eyes: :eyes: :eyes:

damn ik ben nu wel ff jaloers zeg...:eek: :eek:
Donna
kom we gaan ries bossuh!:D:D
magrec
quote:
Originally posted by Donna
kom we gaan ries bossuh!:D:D


hehe ja goed idee :p
Teknikol
Leuk voor je man!

-edit- never mind, verkeerd gelezen.
SnuggLe
Cool! Dat is zeker vet!
Gebeurt best vaak de laatste tijd.
Laatst speelde Kane hier in Den Haag in het Paard van Troje, daarna was er ook een vette afterparty met supergoede progressive dj's. Doet Kane wel vaker!
Ries'79
Weet ik ben ik ook bijgeweest, ben niet naar Kane in het paard geweest, maar wel de after met Dave Seaman en Remy! Ook wel een top avondje! Zowiezo is het paard de moeite waard!
Donna
ik vind dat jij ons hiervan int vervolg tijdig van op de hoogte moet stellen mister ries..
DjRV
wat ik me nou in het bijzonder afvraag....



mocht je daar roken??

basvh
Hoe reageerde het publiek op sander, Ries??
MaGiK54
Dit was ook wel een leuke afsluiter geweest:

Last Thursday Armin played with "KANE", one of the biggest rockbands in Holland. Armin and Kane proved that there's no limit in dance and rockmusic. Check out the pics in the photogallery!
(www.armin.nl)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement