|
שר הטבעות: שובו של הגבר
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
ראיתי אתמול בלילה את הסרט.
הסרט.
הסרט.
כפי שנאמר בכמה עיתונים - סרט סיום הטרילוגיה הכי טוב שנעשה עד היום.
סרט מדהים!%!@% אני עוד בסרטים ממנו עד עכשיו
ואפשר לעשות עליו קופה בקולנוע... תקנו את כל המקומות באמצע בכל השורות ותמכרו אותם חצי שעה לפני הסרט ב-60 שקל לאחד... |
|
|
| AnthemFreak |
| חחחחחחחח מזה שובו של הגבר? מתדביל? זה שובו של המלך לא? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחח מזה שובו של הגבר? מתדביל? זה שובו של המלך לא? |
נו כן
המלך הזה אחלה גבר :D |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נו כן
המלך הזה אחלה גבר :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתי אותו יום שבת בקולנוע ..
כימעט בכיתי 3 פעמים !
בחיים שלי לא הייתי כ"כ במתח מסרט !!
בקיצור ממש שווה !!
וגם אני עדיין חושב עליו ...
ולא רציתי שזה יגמר !! |
|
|
| s0undw4v3 |
ודוגרי זה המשיך עוד הרבה יותר ממה שציפיתי!
אבל היה מדהים! כל רגע! |
|
|
| Shahar |
זה שיבת המלך בשבילך וראיתי אותו ביום שישי
מזל שהזמנו כרטיסים כל האולם היה מפוצץ
סרט בנזונה.. |
|
|
| Hell_Copter |
לא ראיתי וכרגע אני בספק אם אני יראה
אולי אם יבוא לי לראות את כל השלושה במכה או משהו :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא ראיתי וכרגע אני בספק אם אני יראה
אולי אם יבוא לי לראות את כל השלושה במכה או משהו :) |
וואלה כמוני...
אני לא אוהב סרטים שמגיעים למספרים שאני כבר לא יודע לספור
למרות שתכלס בשר הטבעות התחשבו בי...
במקום מספרים נתנו שמות...
עכשיו לך תזכור מה ראשון מה שני ומה שלישי...
סיבכו תחיים |
|
|
| Scorchio |
סרט מעולה
אני מאוד אהבתי
למרות שציפיתי לאיזה קרב טיפה יותר גדול אבל שוב
באמת מדהים
בייחוד המתח כשפרודו עומד על ההר |
|
|
| deluxe |
אויש אויש אויש
תעשו לי טובה.....
אני וחברים שלי ראינו את זה ולא הפסקנו לצחוק כל הסרט
טוב שלא עשו את זה הכי קיטשי בעולם...
ומה זה המגה-סוף הזה?!?! הסוף של הסרט יותר ארוך מהאמצע וההתחלה ביחד... ואחרי זה מראים מה קורה א-ח-ר-י הסוף, ומה נסגר עם הסבתא של הנכדים של דודה של פרודו...
כאילו הבמאי לא ידע איזה סוף לבחור לסרט מתוך כל האופציות שהיו לו.... אז הוא פשוט שם את כולם!!!!!!!!!1
טוב נו... ככה שעושים סרטים על בסיס ספרים. אולי בגלל זה אני לא כזה אוהב את שר הטבעות.
זה לא כאילו זה..... מ מט מטר מטריקס
:D :D
ראסמי פרודו והבריטי-גמד השני היו צריכים למות על ההר שם
אז זה היה סרט טוב |
|
|
| KrazyDJs |
זה לא שמטריקס יותר טוב..
הרסו את כול הטרילוגיה בסרט ה2
והשלישי ראיתי חלק ממנו, ופרשתי באמצע..
זה פשוט אכזבה...
שר הטבעות זה לא קיטשי בשיט..:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אוקיי סוף סוף הלכתי לראות את זה עכשיו
חחחח צח בגלל שקראתי שאמרת שפרודו עוזב הייתי בטוח שהוא עוזב את היד של סאם בלוע של ההר געש
עכשיו אני ישבתי עם שני חברים שלי שקראו את הספרים ועוד שניים שלא
אז מן הסתם השניים שקראו כל הזמן רק אמרו ש
"זה לא היה"
"זה לא היה ככה"
וכו
מישהו מוכן להסביר לי מה זה הדברים הירוקים האלה ?!?!!
ובגדול הקרב היה מדליק רק באמת יכל להיות הרבה יותר מרשים עם כל הכוחות היו בסוף מתחברים ונלחמים ביחד... ות'אמת אני ציפיתי שסארון יצא ואראגון יהרוג אותו שוב עם החרב
אבל זה לא קרה :(
בכל מקרה הסוף של הסוף של הסוף זה פשוט בגלל שככה זה היה בספר
אין מה לעשות...
סרט ממש טוב. טרילוגיה מצוינת |
|
|
|
|