return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שר הטבעות: שובו של הגבר
View this Thread in Original format
s0undw4v3
ראיתי אתמול בלילה את הסרט.
הסרט.
הסרט.

כפי שנאמר בכמה עיתונים - סרט סיום הטרילוגיה הכי טוב שנעשה עד היום.
סרט מדהים!%!@% אני עוד בסרטים ממנו עד עכשיו

ואפשר לעשות עליו קופה בקולנוע... תקנו את כל המקומות באמצע בכל השורות ותמכרו אותם חצי שעה לפני הסרט ב-60 שקל לאחד...
AnthemFreak
חחחחחחחח מזה שובו של הגבר? מתדביל? זה שובו של המלך לא?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחח מזה שובו של הגבר? מתדביל? זה שובו של המלך לא?


נו כן
המלך הזה אחלה גבר :D
Djsamorai
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נו כן
המלך הזה אחלה גבר :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתי אותו יום שבת בקולנוע ..
כימעט בכיתי 3 פעמים !
בחיים שלי לא הייתי כ"כ במתח מסרט !!

בקיצור ממש שווה !!

וגם אני עדיין חושב עליו ...

ולא רציתי שזה יגמר !!
s0undw4v3
ודוגרי זה המשיך עוד הרבה יותר ממה שציפיתי!

אבל היה מדהים! כל רגע!
Shahar
זה שיבת המלך בשבילך וראיתי אותו ביום שישי
מזל שהזמנו כרטיסים כל האולם היה מפוצץ
סרט בנזונה..
Hell_Copter
לא ראיתי וכרגע אני בספק אם אני יראה
אולי אם יבוא לי לראות את כל השלושה במכה או משהו :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא ראיתי וכרגע אני בספק אם אני יראה
אולי אם יבוא לי לראות את כל השלושה במכה או משהו :)


וואלה כמוני...
אני לא אוהב סרטים שמגיעים למספרים שאני כבר לא יודע לספור

למרות שתכלס בשר הטבעות התחשבו בי...
במקום מספרים נתנו שמות...
עכשיו לך תזכור מה ראשון מה שני ומה שלישי...
סיבכו תחיים
Scorchio
סרט מעולה
אני מאוד אהבתי
למרות שציפיתי לאיזה קרב טיפה יותר גדול אבל שוב
באמת מדהים
בייחוד המתח כשפרודו עומד על ההר
deluxe
אויש אויש אויש
תעשו לי טובה.....

אני וחברים שלי ראינו את זה ולא הפסקנו לצחוק כל הסרט
טוב שלא עשו את זה הכי קיטשי בעולם...
ומה זה המגה-סוף הזה?!?! הסוף של הסרט יותר ארוך מהאמצע וההתחלה ביחד... ואחרי זה מראים מה קורה א-ח-ר-י הסוף, ומה נסגר עם הסבתא של הנכדים של דודה של פרודו...
כאילו הבמאי לא ידע איזה סוף לבחור לסרט מתוך כל האופציות שהיו לו.... אז הוא פשוט שם את כולם!!!!!!!!!1

טוב נו... ככה שעושים סרטים על בסיס ספרים. אולי בגלל זה אני לא כזה אוהב את שר הטבעות.
זה לא כאילו זה..... מ מט מטר מטריקס
:D :D


ראסמי פרודו והבריטי-גמד השני היו צריכים למות על ההר שם
אז זה היה סרט טוב

KrazyDJs
זה לא שמטריקס יותר טוב..
הרסו את כול הטרילוגיה בסרט ה2
והשלישי ראיתי חלק ממנו, ופרשתי באמצע..
זה פשוט אכזבה...

שר הטבעות זה לא קיטשי בשיט..:rolleyes:
DjChook
אוקיי סוף סוף הלכתי לראות את זה עכשיו
חחחח צח בגלל שקראתי שאמרת שפרודו עוזב הייתי בטוח שהוא עוזב את היד של סאם בלוע של ההר געש

עכשיו אני ישבתי עם שני חברים שלי שקראו את הספרים ועוד שניים שלא

אז מן הסתם השניים שקראו כל הזמן רק אמרו ש
"זה לא היה"
"זה לא היה ככה"
וכו


מישהו מוכן להסביר לי מה זה הדברים הירוקים האלה ?!?!!

ובגדול הקרב היה מדליק רק באמת יכל להיות הרבה יותר מרשים עם כל הכוחות היו בסוף מתחברים ונלחמים ביחד... ות'אמת אני ציפיתי שסארון יצא ואראגון יהרוג אותו שוב עם החרב

אבל זה לא קרה :(

בכל מקרה הסוף של הסוף של הסוף זה פשוט בגלל שככה זה היה בספר
אין מה לעשות...

סרט ממש טוב. טרילוגיה מצוינת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement