return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אחים תעזרו לי עם משהו קטן
View this Thread in Original format
cluBBer
קיצר יש לי
WIN XP PRO

אני תמיד ניכנסתי בלי סיסמא ועשיתי משהו לאחרונה לא יודע מה
ומתי שאני מדליק את המחשב זה מבקש ממני סיסמא אחרי שווינדוס התחיל לעלות

אבל תכלס אני לא צריך לרשום סיסמא
אני צריך ללחוץ על
OK
וזה ניכנס בלי סיסמא

וגם מתי שאני לוחץ על
ALT+CTRL+DELETE
מופיע לי לא
TASK MANAGER
אלא חלון עם כל מיני דברים אחרים שאני יכול לבחור
כמו לוג אוף , שט דאון

אם מישהו יודע איך אפשר לחזור למצב רגיל ומה עשיתי בדיוק

תודה מראש
TTman
Control Panel --> User Accounts --> Change an account --> Your Account --> Remove my password


אם לא תצליח, דבר איתי באייסי

תהנה
Shahar
אם הוינוס חוקי תתקשר לתמיכה של מיקרוסופט
NyKoN
חחחחח שחר רצחת אותי
מי קונה ווינדוס אקספי חוקי?!
חחחחחח
DjChook
אני
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אני


למה?
לא חבל על 500 שקל?
cluBBer
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחחח שחר רצחת אותי
מי קונה ווינדוס אקספי חוקי?!
חחחחחח


WIN XP PRO :)
2500 שח
warpedd_
quote:
Originally posted by cluBBer
WIN XP PRO :)
2500 שח


WTF???

לא חבל על הכסף?
היית קונה איזה RADEON עצבני
DjChook
זה שטויות

מי שבאמת בקטע של חוקיות יכול להשיג את כל תוכנות מיקרוסופט שיצאו
יעני רשיונות להכל באיזה
1000 דולר

ואני מדבר על הכל

WINDOWS + OFFICE + SERVERS
cluBBer
quote:
Originally posted by warpedd_
WTF???

לא חבל על הכסף?
היית קונה איזה RADEON עצבני


לא אחי לא הבנת
נראה לך שהייתי משלם על ווידוס או בכלל כזה סכום ולמה
???

אני רק אמרתי כמה זה עולה בערך

Origin
גם ככה וינדוס חרה של תוכנה !!! מפוצצת בגים ולא יציבה בגרוש !!!ועוד לבזבז עליה 2500 שקל ???????זה ההשקעה הכי לא מישתלמת שיכולה להיות....:confused:
Djsamorai
ליקנות ווינדוס זה לא הכי חכם ...

אבל אין כמו לקבל מוצר מהחברה ...
עם אחריות ..
וזה בכל דבר ...

כל אחד והשיקולים שלו ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement