|
אחים תעזרו לי עם משהו קטן
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
קיצר יש לי
WIN XP PRO
אני תמיד ניכנסתי בלי סיסמא ועשיתי משהו לאחרונה לא יודע מה
ומתי שאני מדליק את המחשב זה מבקש ממני סיסמא אחרי שווינדוס התחיל לעלות
אבל תכלס אני לא צריך לרשום סיסמא
אני צריך ללחוץ על
OK
וזה ניכנס בלי סיסמא
וגם מתי שאני לוחץ על
ALT+CTRL+DELETE
מופיע לי לא
TASK MANAGER
אלא חלון עם כל מיני דברים אחרים שאני יכול לבחור
כמו לוג אוף , שט דאון
אם מישהו יודע איך אפשר לחזור למצב רגיל ומה עשיתי בדיוק
תודה מראש |
|
|
| TTman |
Control Panel --> User Accounts --> Change an account --> Your Account --> Remove my password
אם לא תצליח, דבר איתי באייסי
תהנה |
|
|
| Shahar |
| אם הוינוס חוקי תתקשר לתמיכה של מיקרוסופט |
|
|
| NyKoN |
חחחחח שחר רצחת אותי
מי קונה ווינדוס אקספי חוקי?!
חחחחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני |
למה?
לא חבל על 500 שקל? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחחח שחר רצחת אותי
מי קונה ווינדוס אקספי חוקי?!
חחחחחח |
WIN XP PRO :)
2500 שח |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by cluBBer
WIN XP PRO :)
2500 שח |
WTF???
לא חבל על הכסף?
היית קונה איזה RADEON עצבני |
|
|
| DjChook |
זה שטויות
מי שבאמת בקטע של חוקיות יכול להשיג את כל תוכנות מיקרוסופט שיצאו
יעני רשיונות להכל באיזה
1000 דולר
ואני מדבר על הכל
WINDOWS + OFFICE + SERVERS |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by warpedd_
WTF???
לא חבל על הכסף?
היית קונה איזה RADEON עצבני |
לא אחי לא הבנת
נראה לך שהייתי משלם על ווידוס או בכלל כזה סכום ולמה
???
אני רק אמרתי כמה זה עולה בערך |
|
|
| Origin |
| גם ככה וינדוס חרה של תוכנה !!! מפוצצת בגים ולא יציבה בגרוש !!!ועוד לבזבז עליה 2500 שקל ???????זה ההשקעה הכי לא מישתלמת שיכולה להיות....:confused: |
|
|
| Djsamorai |
ליקנות ווינדוס זה לא הכי חכם ...
אבל אין כמו לקבל מוצר מהחברה ...
עם אחריות ..
וזה בכל דבר ...
כל אחד והשיקולים שלו .. |
|
|
|
|