|
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Hierbij wil ik alle TA's een fijne kerst en een gelukkig Nieuwjaar toewensen
Morgenochtend cadeau's uitpakken :D |
|
|
| Flippe |
Jaa, iedereen een fijne kerst, een een goede jaarwisseling.
Ik moet vanavond al kado's uitpakken, ik kan bijna niet wachten:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Van hetzelfde alle :) |
|
|
| jp |
| Een heerlijke kerst en voorspoedig 2004 aan alle (NL)TA's :toocool: |
|
|
| franzelare |
| dat maak ik zelf wel uit ja :disbelief |
|
|
| Freezel |
| Fijne feestdagen en een gelukkig 2004 :) |
|
|
| Ding Chavez |
speciaal voor Franzelare dan:
Een onverschillige kerst en kijk maar wat je volgend jaar doet! :p
voor de rest:
fijne feestdagen en een goed 2004! |
|
|
| Dj Lex |
| Fijne dagen allemaal |
|
|
| Jappio |
iedereen ook hele fijne dagen gewenst van mij :)
ik moet helaas wel beide kerstnachten werken maja we maken er wel een gezellig feest van :p |
|
|
| raoel |
+1 ;)
fijne dagen allemaal |
|
|
| Djeebie |
| Ook van mij fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar gewenst :) |
|
|
| Jimmy |
| Fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar iedereen!:) |
|
|
|
|