return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
View this Thread in Original format
Blik
Hierbij wil ik alle TA's een fijne kerst en een gelukkig Nieuwjaar toewensen

Morgenochtend cadeau's uitpakken :D
Flippe
Jaa, iedereen een fijne kerst, een een goede jaarwisseling.
Ik moet vanavond al kado's uitpakken, ik kan bijna niet wachten:)
MaGiK54
Van hetzelfde alle :)
jp
Een heerlijke kerst en voorspoedig 2004 aan alle (NL)TA's :toocool:
franzelare
dat maak ik zelf wel uit ja :disbelief
Freezel
Fijne feestdagen en een gelukkig 2004 :)
Ding Chavez
speciaal voor Franzelare dan:

Een onverschillige kerst en kijk maar wat je volgend jaar doet! :p

voor de rest:

fijne feestdagen en een goed 2004!
Dj Lex
Fijne dagen allemaal
Jappio
iedereen ook hele fijne dagen gewenst van mij :)

ik moet helaas wel beide kerstnachten werken maja we maken er wel een gezellig feest van :p
raoel
+1 ;)

fijne dagen allemaal

Djeebie
Ook van mij fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar gewenst :)
Jimmy
Fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar iedereen!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement