|
Grattis på min födelsedag!
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
Ja må jag leva..!
och god jul på er alla andra... |
|
|
| ScuL |
haha va kul.. född på julafton? :)
grattis ! :p |
|
|
| ShyTrance |
| GRATTIS! hoppas du har haft en bra dag o fått tillräckligt me uppmärksamhet idag ;) |
|
|
| [nils] |
grattis! :D
god jul också!
whehe, du lär ju ska ha fått extra många paket idag :cool: |
|
|
| Kongo_kim |
Omg är du Jesus? :eek:
grattis |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Omg är du Jesus? :eek:
grattis |
Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december? |
Skillnaden är bara att Jesus inte finns och aldrig funnits - i alla fall inte den Jesus som nämns i Bibeln - däremot finns jag, vilket också betyder att jag är större, bättre, starkare och framförallt snyggare :toothless
Tack iaf för alla gratulationer. Det låg inga dubbla 1210:or under granen denna julen heller - jag får helt enkelt skylla på "lack of communication" tomten och mig emellan. :p |
|
|
| dbl |
| grattis på dig typ ba liksom eller.. hehe :p |
|
|
|
|