return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Grattis på min födelsedag!
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Ja må jag leva..!

och god jul på er alla andra...
staz
grattis:>
ScuL
haha va kul.. född på julafton? :)
grattis ! :p
NooN
Grattis Laszlo :)
cviper
grattis!
ShyTrance
GRATTIS! hoppas du har haft en bra dag o fått tillräckligt me uppmärksamhet idag ;)
Pjox
Grattis :)
[nils]
grattis! :D
god jul också!

whehe, du lär ju ska ha fått extra många paket idag :cool:
Kongo_kim
Omg är du Jesus? :eek:

grattis
Aendy
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Omg är du Jesus? :eek:

grattis


Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december?

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
Jesus födelsedag enligt vår tro är väl den 25 december?


Skillnaden är bara att Jesus inte finns och aldrig funnits - i alla fall inte den Jesus som nämns i Bibeln - däremot finns jag, vilket också betyder att jag är större, bättre, starkare och framförallt snyggare :toothless

Tack iaf för alla gratulationer. Det låg inga dubbla 1210:or under granen denna julen heller - jag får helt enkelt skylla på "lack of communication" tomten och mig emellan. :p
dbl
grattis på dig typ ba liksom eller.. hehe :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement