return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Kerstmis (pg. 2)
View this Thread in Original format
tor8024
quote:
Originally posted by djcresto
kerstmis is zo een dom boring feest

eten, praten met familie over dingen die u nix zeggen, op kerstdag zelf nr dezelfde familie nrtoe gaan u weer steendood vervelen. En ik heb al zo weinig congé, echt weggesmeten dagen vind ik het.

*edit*: en het ergste van al, Dana Winner in concert op tv:whip: :whip:


helemaal mee eens!

kerstmis herdenkt trouwens de geboorte van christus, en als niet-gelovige betekent deze dag niks voor mij..
Miss Z
voor mij betekent vandaag: de geboorte van armin! :D ;)
pooley
quote:
Originally posted by Eagle`
zuip ulle nog ni plat das voor noste week :p




konde da ni vroeger gezegd hebben !
[BE]FusioN`--
seg zehra, als mod in spe, is die signature van u ni veel te groot?
Miss Z
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
seg zehra, als mod in spe, is die signature van u ni veel te groot?


correct! mah nu nie meer :)
Meltos
Eigenlijk e beteke aan de late kant, ma ja beter e beteke te laat dan nooit... :)

Iedereen ne ZALIGE KERST gewenst!!!!

& voor Armin nog ne Gelukkige...!!! Wordt echt de man van 2004, fijn :D

ff off-topic

@ Dark Apostle: volledig eens met da over valentijn (nep-feestdag), is gewoon zo'n opgeblaze commercieel gedoe :nervous: , waarom speciaal die dag late zien da je elkaar graag ziet en waarom nie gewoon't hele jaar door... :(
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
kerstmis herdenkt trouwens de geboorte van christus, en als niet-gelovige betekent deze dag niks voor mij..


Het is Armin....A....R....M...I...N en niet Christus....dat trekt er nog ni eens op...en bazeke hoe durf je niet in onze Armin te geloven :D ;)
Nyah
Ja mensen, ik ben er ook laat bij vandaag.. sorry :o
Heb de hele dag gewerkt vandaag. In ieder geval nog een zalige kerst enzoverder... ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah
Ja mensen, ik ben er ook laat bij vandaag.. sorry :o
Heb de hele dag gewerkt vandaag. In ieder geval nog een zalige kerst enzoverder... ;)


amai en zonder fouten getypt! Daar hebt ge nu toch ook 10 minuten over gedaan :haha: :haha: :p
[BE]FusioN`--
vanwaar hebt gij die coole avatar anja? ;)

Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
amai en zonder fouten getypt! Daar hebt ge nu toch ook 10 minuten over gedaan :haha: :haha: :p


seg cresto, nu gade ni vervelend doen, he.. enne heb er maar 5 minuten over gedaan, he :happy2:
Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
vanwaar hebt gij die coole avatar anja? ;)


der wordt er is ene wakker zun :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement