|
Kerstmis (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
kerstmis is zo een dom boring feest
eten, praten met familie over dingen die u nix zeggen, op kerstdag zelf nr dezelfde familie nrtoe gaan u weer steendood vervelen. En ik heb al zo weinig congé, echt weggesmeten dagen vind ik het.
*edit*: en het ergste van al, Dana Winner in concert op tv:whip: :whip: |
helemaal mee eens!
kerstmis herdenkt trouwens de geboorte van christus, en als niet-gelovige betekent deze dag niks voor mij.. |
|
|
| Miss Z |
| voor mij betekent vandaag: de geboorte van armin! :D ;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zuip ulle nog ni plat das voor noste week :p
|
konde da ni vroeger gezegd hebben ! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| seg zehra, als mod in spe, is die signature van u ni veel te groot? |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
seg zehra, als mod in spe, is die signature van u ni veel te groot? |
correct! mah nu nie meer :) |
|
|
| Meltos |
Eigenlijk e beteke aan de late kant, ma ja beter e beteke te laat dan nooit... :)
Iedereen ne ZALIGE KERST gewenst!!!!
& voor Armin nog ne Gelukkige...!!! Wordt echt de man van 2004, fijn :D
ff off-topic
@ Dark Apostle: volledig eens met da over valentijn (nep-feestdag), is gewoon zo'n opgeblaze commercieel gedoe :nervous: , waarom speciaal die dag late zien da je elkaar graag ziet en waarom nie gewoon't hele jaar door... :( |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by tor8024
kerstmis herdenkt trouwens de geboorte van christus, en als niet-gelovige betekent deze dag niks voor mij.. |
Het is Armin....A....R....M...I...N en niet Christus....dat trekt er nog ni eens op...en bazeke hoe durf je niet in onze Armin te geloven :D ;) |
|
|
| Nyah |
Ja mensen, ik ben er ook laat bij vandaag.. sorry :o
Heb de hele dag gewerkt vandaag. In ieder geval nog een zalige kerst enzoverder... ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ja mensen, ik ben er ook laat bij vandaag.. sorry :o
Heb de hele dag gewerkt vandaag. In ieder geval nog een zalige kerst enzoverder... ;) |
amai en zonder fouten getypt! Daar hebt ge nu toch ook 10 minuten over gedaan :haha: :haha: :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| vanwaar hebt gij die coole avatar anja? ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
amai en zonder fouten getypt! Daar hebt ge nu toch ook 10 minuten over gedaan :haha: :haha: :p |
seg cresto, nu gade ni vervelend doen, he.. enne heb er maar 5 minuten over gedaan, he :happy2: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
vanwaar hebt gij die coole avatar anja? ;) |
der wordt er is ene wakker zun :p |
|
|
|
|