|
Kerstmis
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Een gelukkige, veel geld/cadeaus en ni teveel eten :)
x³ |
|
|
| Miss Z |
ook al heb ik geen kerstmis...
to all the beta's!
:D  |
|
|
| lievez |
ne gelukkigen kerstdagavond / kerstdag :)
drie dikke bezen van mij ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| Niet te zat of te zot. Zat zijn kan je op Nieuwjaar en zot zijn mag je op valentijn als je u uitslooft voor een nep-feestdag :D |
|
|
| Eagle` |
zuip ulle nog ni plat das voor noste week :p
ne zalige pasen allemaal |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
mijn broer heeft zijneigen (en ook een beetje zijn lief) getrakteerd op nen xbox vandaag... vier spellen dan nog wel, twee controllers, en dvd set... goe zot
nuja, ik mag nu al nimeer meedoen (heel de familie is hier beneje dus aant spelen) omdak altijd win :P |
|
|
| djcresto |
kerstmis is zo een dom boring feest
eten, praten met familie over dingen die u nix zeggen, op kerstdag zelf nr dezelfde familie nrtoe gaan u weer steendood vervelen. En ik heb al zo weinig congé, echt weggesmeten dagen vind ik het.
*edit*: en het ergste van al, Dana Winner in concert op tv:whip: :whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
mijn broer heeft zijneigen (en ook een beetje zijn lief) getrakteerd op nen xbox vandaag... vier spellen dan nog wel, twee controllers, en dvd set... goe zot
|
Ja wie koopt er nu een X-Box :rolleyes: :p |
|
|
| Dark Apostle |
Ey mensen!!!! Onze Armin verjaard wel vandaag hé, zoude dat bazeke es geen 3 kussen gaan geven?
Nu weet ik tenminsten waarom we kerstmis vieren. :D |
|
|
| CygnusX |
| Zalig kerstmis allemaal! |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
ge zijt toch allemaal naar de kerk geweest hé op middernacht???
anyway, zalige kermis :clown: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
woehoew mijne kerstmis is hier al geslaagd, mijnen mp3speler gefixt gekregen hierjust :D
no more musicless moments |
|
|
|
|