| ronsh |
הלוואי הלוואי
והלימודים האלה יניבו גם תועלת..
יש לי כבר רעיון לרמיקס
נראה איך אני מצליח לישם אותו
ודרך אגב..
בתור אחד שמכיר את גלמן
בולי נעשה רק בשביל הכיף...
יש לו עוד רמיקס למשינה - רכבת לילה
אבל הוא מתמחה בכלל ביצירת מוזיקת פסיי
אם מישהו רוצה טראק שלו יש לי אחד שנקרא
Dj Amir Gelman - Fly Sababa
עוד לא הגיע לרמות של קוסמה
אבל די נחמד |
|
|