return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
תאחלו בהצלחה
View this Thread in Original format
ronsh
אוקי
אני יודע שחלק מכם עומדים לצחוק לי בפרצוף
אבל לי לא אכפת!

מצאתי את הבנאדם שילמד אותי את הבסיס ויעזור לי לעבוד עם
פרוטי לופס ...

כן כן וזה
אמיר גלמן ולא אחר

היוצר של בולי
חחח

כבוד!

תאחלו בהצלחה..מקווה להתחיל ליצור בקרוב
:)
coby
חחחחחחחחחחחחחחחחח
Origin
מצטער על הבורות שלי ...אבל מי זה ?
nFaivel
מה לצחוק?!
הלוואי עלי ניראה לי אין לי תיקווה בפרוטי:)
KosmiK-G8
אני לא יודע ליצור באף תוכנת יצירת מוזיקה...

אני יכול לצחוק על עצמי במקרה הטוב...

שיהיה בהצלחה אחי

ובשום פנים ואופן אל תיצור ובטח שלא תפרסם דבר גרוע כמו בולי
נמאס מהדברים המרגיזים האלה
(תגיד לגלמן הזה שיקח תכשרון שלו ויעשה איתו משהו מועיל)

נ.ב.
בולי לא עומד בקריטריונים של משהו מועיל
nFaivel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ובשום פנים ואופן אל תיצור ובטח שלא תפרסם דבר גרוע כמו בולי
נמאס מהדברים המרגיזים האלה
(תגיד לגלמן הזה שיקח תכשרון שלו ויעשה איתו משהו מועיל)

נ.ב.
בולי לא עומד בקריטריונים של משהו מועיל


מסכים איתך מאוד!
ronsh
הלוואי הלוואי
והלימודים האלה יניבו גם תועלת..
יש לי כבר רעיון לרמיקס
נראה איך אני מצליח לישם אותו

ודרך אגב..
בתור אחד שמכיר את גלמן
בולי נעשה רק בשביל הכיף...
יש לו עוד רמיקס למשינה - רכבת לילה

אבל הוא מתמחה בכלל ביצירת מוזיקת פסיי
אם מישהו רוצה טראק שלו יש לי אחד שנקרא

Dj Amir Gelman - Fly Sababa

עוד לא הגיע לרמות של קוסמה
אבל די נחמד
eXeTik
fly sababa
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח! :D
HyPeRSoNiC
יפה מאוד
בהצלחה אחי
מקווה שבקרוב לא תצתרך אותו :D
DJ_Yuval
אמיר גלמן הוא זה שעשה את
savivon 2003
לא?!?!

זה טראק שצריך להביא בצחוקיה

ronsh
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אמיר גלמן הוא זה שעשה את
savivon 2003
לא?!?!

זה טראק שצריך להביא בצחוקיה


אחי הוא סתם עושה את זה בשביל הכיף...
התחום שהוא הכי אוהב זה פסיי
הוא שלח כבר קטעים לאינפקטד...


יהיה בסדר..חייבים להתחיל מאיפה שהוא
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
הלוואי הלוואי
והלימודים האלה יניבו גם תועלת..
יש לי כבר רעיון לרמיקס
נראה איך אני מצליח לישם אותו

ודרך אגב..
בתור אחד שמכיר את גלמן
בולי נעשה רק בשביל הכיף...
יש לו עוד רמיקס למשינה - רכבת לילה

אבל הוא מתמחה בכלל ביצירת מוזיקת פסיי
אם מישהו רוצה טראק שלו יש לי אחד שנקרא

Dj Amir Gelman - Fly Sababa

עוד לא הגיע לרמות של קוסמה
אבל די נחמד


אני לא הכי אוהב פסיי... אבל תגיד לו בהזדמנות שיתמקד בזה עדיף לכולם....
ואת זה אני אומר בלי ששמעתי חצי קטע פסיי שלו

לא מבין למה אנשים לא יכולים לעשות בשביל הכיף דברים שהם אוהבים ומתמחים בהם
ובמקום זה עושים בשביל הכיף את בולי...

מוזר...הנוער של היום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement